Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Sopivat/riittävät servot K3:seen?!

Aloittaja Howari, 20.06.04 - klo: 16.11

Howari

Eli,

riittääkö 8,2kg vääntävät servot niin K3:n ohjaukseen, kuin kaasuun?

->Iski digi-servo pakkomielle ja voimakkain sellainen näyttäisi olevan tuo 8,2 kg. En tiedä löytyiskö joltakin valmistajalta 13kg vääntäviä :? (Sanwa)

fiesta6

Kyllä todellakin riittää n. 8kg vääntävä servo kaasuun että ohjaukseen. Olipa sitten crossari tai monsteri.
Taas kehissä.. ;)

Niki

Meneeköhän muuten enään 3kg:n servot ohjaukseen noissa infernoissa? Mulla on nimittäin varalla noita, ja kuullostaa siltä, että kohta menee ohjaus-servo rikki... Kaikki hajoo :cry:

fiesta6

Itse ajoin ainakii Futaban S3003 servolla talvella. Kyllä se mulle riitti pihasuditteluun. Mutta parempi se voimaservo on. Pistä vakioservo siksi aikaa kun saat uuden voimaservon, jos/kun nykynen laukee.
Taas kehissä.. ;)

mike_87

saattaa vakio kestää muttei riitä voima. Ja ei ainakaan 8kg vääntöservo riittäny Ek-4 ohjaukseen.

fiesta6

:shock: T-maxinkin renkaat kääntyy alle 7kg servolla..
Ei niitten oo tarkotus kääntyäkään paikallaan..
Taas kehissä.. ;)

mike_87

Joo emmä sitä että paikallaanki pitäis kääntyä, mut silti vaatii todella pippurisen servon se möykky.