Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut

Aloittaja jeejee, 22.06.04 - klo: 08.01

kemi

Tänään siis ei ajoja koskella!

Mites perjantai, lapsilla (ainakin osalla) vapaata koulusta?

Me mennään katteleen tenaville kamoja ja haemme ruokaa perheelle ja bensaa taunukselle torstaina, siksi kyselen perjantaita! Mites la-su ajot?

tuusita

Mulle ei lauantai sovi, on muita menoja mutta pe ja su vapaana...  :smiley:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut
Walkera CB100-kopo, Tamiya Mini Cooper, LRP Sharkki Monsteri ja Turisti

kemi

Ehdotettu ilta-ajoja tälle illalle, mennäänkö "paistumaan" minien kanssa?

Jos saan rouvan nakkilistan suoritettua niin 17-18 vois sopia!

tuusita

Eiköhän tuo sovi. Jos saatais L.setiäkin messiin pitkästä aikaa...  :smiley:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

kemi

Pyllylleen meni!

Mun fysiikka temppuilee tän lämmön takia, ei pysy sokeriarvot kohillaan ku insuliini vaikuttaa liian nopeesti ja tehokkaasti!

Pahoittelen!

juupeli72

Oho. Koetas saada arvot kohallensa.

Pari mini kuskia kuulemma parasta aikaa koskella ajamassa. TeamARMOn nuorempi jäsen lähdössä sinne myös. Ilmeisesti yö ajot mineille.

:grin:

Ite olen ollut ulkosalla päivän ja alkaa olla jaksaminen nollassa.

tuusita

Juu, olin parin mini/lennokkimiehen kanssa koskella tuonne puoli yhteentoista asti. Tosin miehän meninkin sinne myöhässä kun unohdin kokonaan muuta touhutessani.  :roll:
Mutta eipä mitään, hauskaa oli kolmella minillä rällätessä. Kun harvoin tulee käytyä niin on kiva kun saa vetää pitkiä sessioita kerralla.  :smiley:

Toivottavasti keskiviikkona pääsee taasen koskelle, jos ei ajamaan niin ainakin kopteria säätämään osaavassa seurassa.  :smiley:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

kemi

Yritän saada kroppani ondikseen (en tarkoita mitään body hommia) ja tulla keskiviikkona teippaan mattoja uusiksi, oli kuulemma matot "eläneet" ja irtoileet teippauksista.

juupeli72

Klo 16.00 eteenpäin(kö)? Siis väkeä tulossa keskiviikkona Koskelle. Koitetaas saapua paikalle, siis muitakin kuin me ARMO & Kemi.

Breweri

Eikhän sitä pääse ilmaantumaan taas paikan päälle. Mini on vieläki kappaleina, häätynee huomenna kasailla  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

vee73

Eli sitten varmaan minäkin tulen.
Motocrossia sähköyksipyörällä
https://www.facebook.com/EUCExtreme?ref=hl

kemi

Lainaus käyttäjältä: Breweri - 17.05.10 - klo: 21.08
Eikhän sitä pääse ilmaantumaan taas paikan päälle. Mini on vieläki kappaleina, häätynee huomenna kasailla  :grin:

Meillä "testi ystävällinen" mini samassa jamassa ja kyllösellä painaa kokeet päälle mutta tullaan!

tuusita

Tarkistin Forecan sivuilta Länsikosken sääennustetta huomiselle, päivälämpötila 25-30 välillä, puolipilvistä, kuivahkoa.
Toivotaan että ei ainakaan ukkosta tarjoile, niin pysyy latauskalusto ehjänä.  :smiley:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

vee73

Motocrossia sähköyksipyörällä
https://www.facebook.com/EUCExtreme?ref=hl

Breweri

Nii oliko niitä muita minikuskeja tulossa huomenna koskelle? Ois kiva päästä vääntämään taas pitkästä aikaa oikein porukalla.

edit: muokataan sen verran että "montako minikuskia on tulossa paikalle jolla on toimiva auto mukana ja tarkoitus ajaa sillä?"  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

kemi

Minä ja kyllönen tullaan, vain toinen ajaa  :mrgreen: myös SAHE oli tulossa. Tuusitakin vissiin eksyy paikalle, mites juupeli?

juupeli72

tuusita

No niin. Nyt on takana noin viisi tuntia säätöä, lentoa, niin ja myös AJOA.  :smiley:
Kiitos kaikille kerho-iltaan osallistuneille, hauskaa oli. Siis muutakin kuin vahingoniloa!  :grin:
Lisäksi erikoiskiitos Vesalle meitin isomman kopterin (HK250GT) tarkastuksesta ja säätämisestä ennen ensilentoa! :kiss:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

kemi

Kiva kun on mukavaa  :grin:

Kiitoksia kaikille, harmi vaan kun en päässyt ajaan ja kiirekkin oli pois.

tuusita

Lainaus käyttäjältä: kemi - 20.05.10 - klo: 12.52
... harmi vaan kun en päässyt ajaan ja kiirekkin oli pois.
Aina ei voi onnistaa, ei vaikka harvoin kävis...  :wink:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

kemi

Syksytä sitten avaamme obet säännöllisesti kerran siikossa (vähintään)!

Memen takajärvelle suureen nuorisotapahtumaan esittelemään harrastusta! Siellä paikalla potentiaalista radisaloittajaa, toivottavasti!

Ja olihan mulla ruuvitkin löysällä, ministäkin  :lol:

Vesa

Kesäkuussa 12.-20. välisenä aikana on mahdollista reenata C-12 autolla meillä treenipaikassa, varasin salin testisessiota varten. Eli sillon paikalle -tere tulemast!
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

kemi

Meidän vaatimattomalla kosken radalla voi ajaa 24/7.

Älkää jättäkö mahdollisuutta käyttämättä!

Millos seuraavat ajot passais?

Mennään Juupelin kanssa lauantaina demoaan lajia liedakkalaan, taas siis rysät pyynnissä!

Vesa

Mä tuun varmaanki seuraavan 3 vkon sisään ajamaan päiväksi sinne, la tai su on ajankohta, ei kuitenkaan ensi viikolla.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

kemi

Lainaus käyttäjältä: Vesa - 20.05.10 - klo: 20.17
Mä tuun varmaanki seuraavan 3 vkon sisään ajamaan päiväksi sinne, la tai su on ajankohta, ei kuitenkaan ensi viikolla.

Teretulemast!

Meneekö mita C-12 kuskeja meiltä samaan aikaan?

Vesa

ja heti muutosta tuohon meidän testisessioon, eli 16.6. alkaakin pesisleiri koululla, eli ilmoitan uuden aloitusajan piakkoin, 15.6. asti kuitenki voidaan ajaa.

BMF

Lainaus käyttäjältä: kemi - 20.05.10 - klo: 19.01
Meidän vaatimattomalla kosken radalla voi ajaa 24/7.

Älkää jättäkö mahdollisuutta käyttämättä!

Millos seuraavat ajot passais?

Mennään Juupelin kanssa lauantaina demoaan lajia liedakkalaan, taas siis rysät pyynnissä!
Sunnuntaina Illalla vois olla mahdollista. Joskus 18.00 jälkeen.

kemi

Ehdotettu sunnuntain lisäksi myös keskiviikkoa ajosessiolle!

Yritän ehtiä paikalle jos saan kaluston kuntoon!

Iskarin öljynlaitto talkoot aloittelen illalla!

tuusita

Näyttäis sopivan nuo molemmat ehdotetut ajokerrat eli sunnuntai- sekä keskiviikko-illat.
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

megapaula

Moi! Koitan nyt itsekkin korjata luuni ja alkaa käymään koskella säännöllisesti muiden mukana. Voitaisiinko suunnitella kimppakyytiä koskelle keminseudulta? Minut on nyt lomautettu ja kaikesta pitää tällä hetkellä tinkiä,mutta mahdollisuuksien mukaan! :wink: