Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut

Aloittaja jeejee, 22.06.04 - klo: 08.01

juupeli72

Lainaus käyttäjältä: megapaula - 08.06.10 - klo: 23.13
Noniin.. Onko tänään tulijoita koskelle? 17.00 alkaen?

Tuusita tulee minin ja kopterien kera. Juupeli pistäytyy myös.

megapaula

mixa

Oisko kellään ylimääräisiä hehkutulppia myynnissä Kemissä tai lähialueella? Pikainen tarve olis saada. Jos löytyy nurkista ylimääräisiä LÄMMIN tai MEDIUM- tulppia nii muutaman vois investoida hetimmiten.
KYOSHO INFERNO GT (Subaru WRX) | LRP A2-STX Pro 2.4GHz

BMF

Lainaus käyttäjältä: mixa - 11.06.10 - klo: 16.45
Oisko kellään ylimääräisiä hehkutulppia myynnissä Kemissä tai lähialueella? Pikainen tarve olis saada. Jos löytyy nurkista ylimääräisiä LÄMMIN tai MEDIUM- tulppia nii muutaman vois investoida hetimmiten.
OS 3A tulppa löytyy ainakin. Lennokkikerholta löytyy varmasti muitakin, voin tarkistaa sunnuntaina.

Sahe

:)

Vesa

Morjes

olisin tämän viikon lauantaina tulossa Koskelle, mikäli siellä ois jengiä ajamassa iltaan asti? Voisin tulla paikalle 8-8.30 aikaan ja ainaki tonne 4-5 asti vois rataa kiertää. Otan laskennan mukaan myös.

Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Vesa

Ok, tuo 15 on siinä rajalla että viitsin vielä tulla, n klo 16 asti ajattelin olla paikalla ainakin, max klo 17.

Määpä tulen sillon aamusta paikalle, kyselen muitakin mukaan.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Sahe

Mä tuun ajamaaan joskus 11.00 jälkeen. :)

tuusita

Minun huominen "koskettuminen" on vielä täysin auki.  :undecided:

Voipi olla etten jaksa tulla ajamaan. On tullut ajettua koko viikko vehkeellä jos toisella.
Nopein kierros kuorma-autolla on ollut vain jotain viiden minuutin luokkaa.  :tongue:
Pyöräkoneella tosin taisin päästä alle minuutin...

... tosin olihan niillä kummallakin eri 'rata'...  :grin:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut
Walkera CB100-kopo, Tamiya Mini Cooper, LRP Sharkki Monsteri ja Turisti

kemi

Oliopa kätevästi eksynyt kesustelummeoman otsikon alle, siis tänne kerho/rata osioon  :wink:

En aluksi meinannut sitä löytää  :mrgreen:

Sunnuntaina voi olla että päästään radalle, jos saadaan kalusto nippuun!

tuusita

Ei pääse BMF ainakaan koskelle ja kun ei muutkaan ole mitään ilmoittaneet niin jätän minäkin menemättä. Katellaan viikolla sitten.
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

kemi

No mie tappelen että sais kunkkupultteja kotio asti, sais ministerin iskuun!

Tumtuu kaikki tavara viipyvän matkalla!

Laittakaas millos porukka menossa, jos mekin päästäs tulee kurvaileen!

SLap

Mitä ruuveja tarkoitat ? Niitä minin kingpin ruuveja millä esim iskarit kiinnittyvät runkoon ? Mulla olis noita vaikka ilmatteeksi antaa..
Jeps

Breweri

kuningaspultit tulevat C-palan läpi ja pitävät etuohjainpalaa paikoillaan.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

SLap

Minissä nekin on samoja mitä iskarin kiinnityksessä.
Jeps

kemi

Lainaus käyttäjältä: SLap - 20.06.10 - klo: 18.17
Minissä nekin on samoja mitä iskarin kiinnityksessä.

Mulla vissiin joku kiinan kopio tuo mini kun ei oo samat ruuvit iskareissa ku ohjauspalan kunkkuruuvit. Ohjauspalan ruuvi on 4 mm ja kierteetön osa 5 mm kun taas iskareissa n. 3 mm ja kierteetön 4 mm luokkaa.

Kaikkia muita ruuveja mullakin on vaikka kuinka, kiitos vaan tarjouksesta.

Vesa

Olisiko täällä kiinnostuneita C-12 kuskeja, jos ajettaisiin kertsikisat n 10. elokuuta Kiiminkipäivien aikaan promokisana Kiimingin treenimestoilla? Alustavia tiedusteluja siis, ensiviikolla tai sen jälkeen voisin kysellä onko tuo ylipäänsä mahdollista.

Vesa

Joo ajatus oli että pe tehtäis rata, la ois kisa ja sunnuntaina radan purku

Vesa

Toivomus ois että uudemmat ja vanhemmatki kaverit pääsisivät ja siis tulisivat kisaamaan ja tutustumaan uuteen rataan.

Sahe

:)

tuusita

Kuulosti siltä että mulle on tulossa tänään vieras - tai siis ihan tuttu; kummipoika - joten jää ajot väliin. :smiley:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

kemi

lapiska

Kiitos! Hyvät Jussit munki puolesta kaikille!
Meri-Lapin pienoisautoilijat RY
Associated 1/12 12R5.1 Factory Team Kit - Associated LRP SXX Competition Speed Control - LRP Shark FT - Acoms Technisport 2,4 ghz

tuusita

Hyvät jussintoitotukset myös täältä Arpelan suunnasta.  :cool:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut

megapaula

Hyvää ja rauhallista juhannusta täältä Imatran suunnalta! :smiley:

Sahe

kemi

Lainaus käyttäjältä: Sahe - 29.06.10 - klo: 23.15
Millo ois seukit ajot koskella?

Tuusita, juupeli, BMF, lennokkisetien päällikkö ja minä ollaan ainakin viikonloppu Kemijärvellä joten ei olla kurvailemassa. Loppuviikko menee järjestelyissä ja osa vissiin töissäkin joten osaltamme hiljaista koskella!

Mites muut kuskit??

Breweri

kolomikymppisiä pukkaa päälle. Ei pysty, ei kykene...

kemi

Lainaus käyttäjältä: Breweri - 30.06.10 - klo: 21.32
kolomikymppisiä pukkaa päälle. Ei pysty, ei kykene...

Kriisillä vai ilman?  :lol:

Nuori mies  :grin:

Breweri

Mittään kriisejä tarvita, ostin perhovavan niin siinä jo nuortu sen 10 vuotta  :lol: