Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Esittely

Aloittaja Ronnie, 08.08.13 - klo: 17.40

Ronnie

Tervehdys

Olen 34v ikuinen lapsi joka tilasi vaimolta kysymättä Traxxas slayer pro ja siitähän sitten sota syttyi.
Nyt vaimo lepytetty ja auto ajettu sisään niin kyselisin vähän että mitkä iskari öljyt kannattaisi laittaa kun autossa näemmä ei ole mitään öljyä kahdessa iskarissa ja onko normaalis jos hehku tulppia menee muutama kpl parissa kuukaudessa? Voii olla muutama kirjotus virhettä kun tää "sauna kalja" vaikeuttaa kirjoittaa kännykällä. Kiitos etukäteen.

mikari

Tuolla on meikäläisen kirjottelut kyseisestä hauskasta kärrystä http://rc10.fi/index.php?topic=28514.180
Jatka sinne!

Ja jos yhtään asut lähellä Lavankoa niin messiin sinne! Rallycross rata toimii näille! 35€ koko loppukausi ajoa ku liityt PKSRCA jäseneks. edit: Profiilissas näyttäs lukevan Helsinki joten eiköhän syksyn mittaan nähän Lavangos Vantaalla? Voit laittaa mulle YV jos olisit menos. Rata toimii hyvin vaikka ei olis niin kokenut kuski vielä. Jä tosiaan mä olen ville-vee-43v.

Pikkasen voi olla piikillä eli käydä liian kuumana jos tulppia menee. Mulla on halvalla varaosaa vakiokoneeseen jos tarviit, kuten uusi kaasari, käytetty lohko sis laakerit, jäähdytyskansi ym.
Kiitos 20 vuodesta!

Ronnie

Tarkoitus on käydä sielä radalla ajelemassa ehkäpä ensi viikolla jos on aikaa. Autoon nyt hommasin uudet öljyt iskareihin ja tilipäivänä ajattelin hommaa akun vastaanottimelle kun ärsyttää pattereilla leikkiminen niin ja pitää sitten laittaa rikkaamalle tuota ruuvia sitten ettei koko ajan mene tulppia.

mikari

vastaanotin akuksi pitkänmallinen (ehkä tiesitkin), itellä sekä nimh että lipo.. Lipo tosin vaatii HV servot ainakin periaatteessa tai regulaattorin.. itse paikalla heti kun uusi kiertari rantautuu.. siihen asti VE:llä..

tuo vakiokone on vähän sellanen että sitä saa säätää aika usein/koko ajan ja voi polttaa tulppiakin välillä, mutta kokeile. OS on jonkin verran helpompi mutta tietysti palanen kiertarista alle 4L ajetusta koneesta oli yllätys.. eikä taatusti oo vedetty piikillä.

hieno homma!
Kiitos 20 vuodesta!

Ronnie

mikari

Nonii, just sen takia otinkin puheeksi ku itsekin olisin voinut luulla samaa..

MUTTA sen pitää olla tällänen, myös vastaava lipo käy

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-akut-ja-laturit-lahetin-ja-vastaanotinakut/receiver-pack-2-3a1600mah-flat-mcv16005afsf2

Itse asiassa en oo kokeillu sopisko tommonen kuutionmallinen life myös, pitääpä kokeilla ku avaan radioboksin..

Kiitos 20 vuodesta!

Ronnie

Pitää sitten tuo akku hommata ja pikku hiljaa muitakin osia esim katu renkaat, kallistuksen vakaajat, jäykemmät jouset jne jne

mikari

Katurenkaista niin väliks, vakio käy siihenkin, mutta vakaimet ovat ihan "must have". Muuttavat todella paljon luonnetta, itse laitoin vielä jäykemmin setin mutta en oo ehtiny vielä testaa.

Iskarit ja jouset vakiot, mutta porasin isommat männän reiät ja otin rajoittimet sisältä pois.
Lue tuolta Slayer topikista lisää jos kiinnostuit, ok
Kiitos 20 vuodesta!