Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

minkä ikäisenä hommasit ensimmäisen rc bensa auton

Aloittaja JV86, 20.08.13 - klo: 22.42

JV86

Minkä ikäisenä olette hommanneet ensimmäisen 2 tahti bensakoneella toimivan rc auton? :huh:

tonij

TRKMANS racing

kenblock

jv86 sää taida olla oike ruudinkeksijä :afro:
Hyvii kyssäreit sul hombre, ja tonki sit ihan alotit oman keskutelun, ei jee..

timberjack

Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain joskus tyhmiä vastauksia  :wink:

37

juhamatti

No en mie ymmärrä miksi tähän piti oma topikki alottaa?
Miksi sitä ei voinu kysyä tuolla http://rc10.fi/index.php?topic=14614.3330
Tulee tätä turhaa shittiä tänne vaan.

mylperi

Lehtibakka

Kerrankin osaan vastata johonkin kysymykseen oikein. 39

vwlt35

2  FG BC 2wd Kupla 2Tamiya m05

diyrc

Säännöistä:
"Uuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä."

juhamatti

Lainaus käyttäjältä: diyrc - 24.08.13 - klo: 18.12
Säännöistä:
"Uuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä."

Tätä mää just tarkootin..
Sit tää heppu ilmottaa, uteliaisuuttanin vain kysyin.. :shocked:
Ylläpito voisi poistaa, tai siirtää tämän aiheen jonnekkin missä aurinko ei paista :laugh:

kenblock

Ja kui lapselline kysymyski, mut silti tonne moni vastas :shocked: :huh:

Lerppu86

Ketjun "lapsellisuuteen" en puutu enkä tartu. Käytännössä olisi aivan yhtä lapsellista kysyä kuinka Bajan vaihdelaatikko puretaan. Siitä kai se purkautuu kun vaan ottaa käteen ja alkaa purkamaan.

MIHINKÄÄN näissä vehkeissä ei tarvita tohtorin papereita kun vain viitseliäisyyttä löytyy. Vian paikallistamisen nopeuttamiseksi on tietysti helpompi kysyä neuvoja. Samalla muut käyttäjät saavat apua ja vinkkejä kuinka jatkossa selvitä vastaavasta tilanteesta.

Sinällään tässä ketjussa ei ole mitään väärää, mutta joskaan ei mitään mikä auttaisi ketään missään asiassa. Ei tietenkään ole väärin kysyä harrastajien ikäluokkaa. Jos autot on hankittu itse, eikä vanhempien ostamana niin väittäisin että bensa harrastajat ovat jo vähän iäkkäämpää sorttia.

Näkisin että uusia ketjuja tulisi avata harkiten, eikä spämmätä aina uutta ketjua jokaiselle ongelmalle tai "kunhan kysyn" aiheille. Valmiita ketjuja löytyy melko kattavasti kunhan vain jaksaa katsoa.

"Bensa-autot" sticky on sitä varten että siellä voi kysyä ja jutella kaikkea maan ja taivaan väliltä.
http://rc10.fi/index.php?topic=14614.3330

mutta anyhow,
Ikäni näkyy nimimerkin perässä, laskekaa jos kiinnostaa. Aloitin Bensa harrastuksen vasta 2012 mutta sitäkin nopeammin hommaan on yritetty päästä sisään.
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

timberjack

Lainaus käyttäjältä: Lerppu86 - 25.08.13 - klo: 12.06
Ketjun "lapsellisuuteen" en puutu enkä tartu. Käytännössä olisi aivan yhtä lapsellista kysyä kuinka Bajan vaihdelaatikko puretaan. Siitä kai se purkautuu kun vaan ottaa käteen ja alkaa purkamaan.

MIHINKÄÄN näissä vehkeissä ei tarvita tohtorin papereita kun vain viitseliäisyyttä löytyy. Vian paikallistamisen nopeuttamiseksi on tietysti helpompi kysyä neuvoja. Samalla muut käyttäjät saavat apua ja vinkkejä kuinka jatkossa selvitä vastaavasta tilanteesta.

Sinällään tässä ketjussa ei ole mitään väärää, mutta joskaan ei mitään mikä auttaisi ketään missään asiassa. Ei tietenkään ole väärin kysyä harrastajien ikäluokkaa. Jos autot on hankittu itse, eikä vanhempien ostamana niin väittäisin että bensa harrastajat ovat jo vähän iäkkäämpää sorttia.

Näkisin että uusia ketjuja tulisi avata harkiten, eikä spämmätä aina uutta ketjua jokaiselle ongelmalle tai "kunhan kysyn" aiheille. Valmiita ketjuja löytyy melko kattavasti kunhan vain jaksaa katsoa.

"Bensa-autot" sticky on sitä varten että siellä voi kysyä ja jutella kaikkea maan ja taivaan väliltä.
http://rc10.fi/index.php?topic=14614.3330

juurikin näin

kenblock

No ny lerppu gyl vastas ni poliittise korrektist, ettei tost voi olla pitämät :afro:

JV86

Vastatkaa kysymykseen ja pistäkää noi lässytykset vaikka facebookiin  :afro:

juhamatti

No kai tuohon sun kysymykseen ois moni jo vastannut jos olisi halunnut, joten etköhän jo lopeta noita mussutuksia jos sinulla ei ole oikeasti asiaa tällä puolella.

Nicke

Tämä aihe riittää varmasti, jatkossa enemmän harkintaa uusien topiccien suhteen.