Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

virtalähde

Aloittaja mza2, 23.08.04 - klo: 15.13

mza2

elikkä voiko matkatelevision(tai joku vastaava) virtalähdettä käyttä akkulaturin virtalähteenä ulostulo on 13.7v
TAMIYA TRF416X Racing Factory

Juhana

Riippuu vähä antaako se tarpeeksi ampeereita (A)
Xray

mza2

No jos antaa niin sitten varmaan kelpaa.

MaGe90

jos ei, niin kannattaa hankkia tietokoneen "powerin", se antaa tarpeeksi A, itse saan siitä ulos yli 8 A.

Reijo

-

teacdance

Lainaus käyttäjältä: "mza2"elikkä voiko matkatelevision(tai joku vastaava) virtalähdettä käyttä akkulaturin virtalähteenä ulostulo on 13.7v

Tuossa olisi yxsi vaihtoehto

12V 10A 56EUR

RaDon

Mä sain paikallisesta tietokoneliikkeestä 16A:n powerin 34 eurolla. Normaali hinta oli kai jotain 60e, se oli tarjouksessa :wink:

Sitten vaan tein sille muutamia "räpellyksiä", ja hyvin toimii. Antaa virtaa erittäin tasaisesti! :D

mza2

no siinä lukee 1000ma tarkoittaako se sitten 1a vai 10a?

Sami L

1mm = 1m:1000

Eli milli on tuhannesosa.

1000mA=1A
1000mAh=1Ah
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

RaDon

Lainaus käyttäjältä: "mza2"no siinä lukee 1000ma tarkoittaako se sitten 1a vai 10a?

Tuolla virralla ei kyllä laturia käytetä :?

Jukka

Kyllähän sillä käyttää mutta akkujen lataamisessa kestää ja kestää ja kestää ja kestää...  :mrgreen:
Tiim Lahti | S-grafix

Reijo

-

puzzle

.....ostin syksyllä harrasteesta(tre) laturin joka myytiin NiMH akuille, no se olikin Nicd laturi. Ihmettelin kun akut polttelee näppejä. No se vaihdettiin hitecin CG-340 laturiin+virta lähteeseen, tohkeissani availin pakettia ja tarkistelin kytkentöjä ja heh heh...KÄY KUN SIALLE LUISTIMET. Siihen kun lisätään vielä väärät akut niin ei voi kun todeta että on se "seppien seppä".  :D  ...lataako kukaan tolla laturilla verkkovirrasta? :roll:
....viimeiset ratkaisut ovat aina parhaita.