Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno Neo 2.0

Aloittaja RC Joacim, 01.10.14 - klo: 22.44

RC Joacim

Terve!
en löytänyt tälle autolle vielä omaa aihetta niin tässä on.
sori jos oli jo.
nii tänne voi kaikki kyseisen auton omistajat laittaa omaa mielipidettä autosta. :smiley:

TheArska

Lainaus foorumin säännöistä:
LainaaUuden ketjun aloittaminen ilman varsinaista asiasisältöä on kielletty. Esimerkiksi ketjun "Kaikki keskustelemaan <aiheen_nimi>" aloittaminen on kiellettyä mikäli ketjun aloittaja ei itse kirjoita aiheesta mitään ja näin ollen hän vain itse kehoittaa muita keskustelemaan aiheesta mistä ei itse omaa mielipidettä.
Säännöt:
http://rc10.fi/index.php?topic=1158.0
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

RC Joacim

mutta ostan ehkä tämän auton niin eikö se oe riittävä syy?
mut aori en sanonut aikaisemmassa kommentissani. :police:

RC Joacim

eSATA

Jos ehkä kenties aikoo joskus ostaa jonkin auton niin eikö silloin olisi esim. Minkä auton ostan-topikki parempi paikka keskustelulle kuin tehdä uusi?
Cannondale Scalpel Team Replica

RC Joacim

no jos haluaa niin voi sitte poistaa.
mut täs ois ollu valmiiksi aihe jos tulevaisuudessa autosta puhutaan ja yms :police: