Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Novarossi uutuudet 2015

Aloittaja Future-RC, 26.02.15 - klo: 08.49

Future-RC

Uudistunut moottorimallisto on lisätty verkkokauppaamme. Tässä luokkakohtaiset suosituksemme:

Kilpakäyttöön Crossiluokkaan suosittelemme:

NOVA ROSSI BLOODY .21 1/8 Off road, hinta 165,00 €, tarjouksessa 149,00 €.
Novarossin uusi edullinen 4-porttinen-kilpamoottori. 4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Tämä lyhytiskuinen moottori on tehokas ja erittäin helppo säätää.

* Tilavuus 3,49cc
* 4-porttinen
* Turbo palotila
* Tulppa C6TF
* Maksimiteho kierrosluvulla 34500
* Iskupituus 16,42mm x 16,42mm
* Kaasuttimen halkaisija 9,0mm
* Kampiakselin halkaisija 13,00mm
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti EFRA 2052 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.

NOVA ROSSI .21 BUGGY P5 XLT hinta 199,00 €, tarjouksessa 179,00 €.
Novarossin Legendaarinen P5 XLT. 5-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Erinomainen hinta/laatusuhde.
* Tilavuus 3,49cc
* 5-porttinen
* Maksimiteho kierrosluvulla 34800
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
* Kampiakselin halkaisija 14,00mm tuned
* Turbo Tulppa C6TGC
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti EFRA 2052 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.


NOVA ROSSI .21 BUGGY PLUS 21-4BTTWC/A TUNED, hinta 300,00 €, tarjouksessa 259,00 €.
4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Paras teho/polttoainetalous suhde. Uusi madallettu jäähdytyskansi on entistä kevyempi ja tulee entistä alemmas lohkon ympärille.

* Tilavuus 3,49cc
* 4-porttinen
* Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 35500
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
* Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
* Tuplasuojattu etulaakeri
* Kevennetty "tuned" kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 14,00mm
* Uusi madallettu ja kevennetty jäähdytyskansi
* Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa
* Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti EFRA 2052 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.

NOVA ROSSI .21 BUGGY CLIO P5, hinta 300,00 €, tarjouksessa 259,00 €.
Täysin uusi CLIO P5, perustuu menestyksekkääseen P5 moottoriin joka on käynyt läpi lukuisia muutoksia:
-Uudet materiaalit
-Uusi madallettu jäähdytyskansi
-Uusi kaasutin
-Lisää tehoa

* Tilavuus 3,49cc
* 5-porttinen
* Maksimiteho kierrosluvulla 34800
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
* Uusi kaasutin
* Kampiakselin halkaisija 14,00mm tuned
* Uusi kevennetty / madallettu jäähdytyskansi
* Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
* Turbo Tulppa C6TGC
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti EFRA 2052 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.


NOVA ROSSI .21 BUGGY KEEP-OFF.21-4, hinta 400,00 €, tarjouksessa 340,00 €.
Novarossin uusi KEEP-OFF 4 on päivitetty versio 2012 MM ja EM voittokoneesta PLUS 21-4BTT-moottorista. 4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Paras teho/polttoainetalous suhde. Uusi patentoitu pienellä sisäkehällä oleva Keraaminen takalaakeri tekee moottorista kierrosherkemmän ja nostaa maksimi kierroksia.
* Tilavuus 3,49cc
* 4-porttinen
* Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 36000
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
* Uusittu kaasutin, halkaisija 9,0mm
* Tuplasuojattu etulaakeri
* Kevennetty ja optimoitu "tuned" kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 14,00mm
* Uusi madallettu ja kevennetty jäähdytyskansi
* Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa
* Uusi patentoitu Keraaminen takalaakeri
* Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti EFRA 2052 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.

NOVA ROSSI MITO-7OFF, hinta 500,00 €, tarjouksessa 430,00 €.
Novarossin uusi Crossimoottori. Tasapainoitettu kampiakseli ja uusi lohko jos kaasutin on siirretty epäkeskosti sivummalle kampiakseliin nähden tarjoten paremman polttoainetalouden.

* Tilavuus 3,49cc
* 7-porttinen
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 15,88mm x 17,60mm
* Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
* Tuplasuojattu etulaakeri
* Kevennetty "tuned" kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 14,50mm
* Keraaminen etu ja takalaakeri
* Uusi madallettu ja kevennetty jäähdytyskansi
* Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa


Kilpakäyttöön TP-10 luokkaan suosittelemme:

NOVA ROSSI ISON.12, hinta 199,00 €, tarjouksessa 180,00€.
Edullinen pitkäiskuinen kilpamoottori. Uusi kaasutin ja CNC-koneistettu mäntä ovat vain muutama uusista päivityksistä. Vastaavaa teho/hinta/laatu suhdetta et löydä muualta.
Loistava valinta Touring-polttiskuokkaan.

NOVA ROSSI REX LEGEND.12, hinta 300,00 €, tarjouksessa 259,00 €.
Tämä uusi REX LEGEND.12 perustuu suosittuun Novarossin FLASH PT/A malliin. Tasapainoitettu kampiakseli ja uusi madallettu jäähdytyskansi, joka on aiempaa alempana lohkon ympärillä.

* Tilavuus 2,09cc
* 3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
* Maksimiteho kierrosluvulla 42900
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
* Kevennetty ja tasapainoitettu kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 11,90mm
* Uusi madallettu jäähdytyskansi
* Turbo tulppa C6TGF


NOVA ROSSI MITO.12A, hinta 430,00 €, tarjouksessa 360,00 €.
Tämä on Novarossin viimeisin Team-versio. Tasapainoitettu kampiakseli ja uusi lohko jos kaasutin on siirretty epäkeskosti sivummalle kampiakseliin nähden tarjoten paremman polttoainetalouden.

* Tilavuus 2,09cc
* 3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
* Kevennetty ja tasapainoitettu kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 11,90mm
* Uusi madallettu jäähdytyskansi
* Turbo tulppa C6TGF


NOVA ROSSI MITO.12, hinta 520,00 €, tarjouksessa 435,00 €.
Tämä on Novarossin viimeisin Team-versio. Moottorissa keraaminen etu ja takalaakeri, joka lisää maksimikierroksia, Tasapainoitettu kampiakseli ja uusi lohko jos kaasutin on siirretty epäkeskosti sivummalle kampiakseliin nähden tarjoten paremman polttoainetalouden.

* Tilavuus 2,09cc
* 3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
* Kevennetty ja tasapainoitettu kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 11,90mm
* Keraaminen etu ja takalaakeri
* Uusi madallettu jäähdytyskansi
* Turbo tulppa C6TGF

Muista myös katsoa edulliset pilli-tarjouksemme.


Kilpakäyttöön C-8 luokkaan suosittelemme:

NOVA ROSSI ENGINE BRAVE .21 ON ROAD, hinta 225,00 €, tarjouksessa 190,00 €.
Uusi Novarossin edullinen 5-porttinen 1/8 ratamoottori
* Tilavuus: 3,5cc.
* (Max. power) kierrosluvulla 38.500
* Iskupituus: 16,26mm x 16,80mm
* Porttien lukumäärä: 5
* Kampiakseli 14mm - Turbo SG
* Kaasuttimen kurkku 8,5mm
* Tulppa TURBO - C6TF

NOVA ROSSI ENGINE ISON.21 ON ROAD, hinta 350,00 €, tarjouksessa 295,00 €.
Novarossin uusi 1/8 Ratamoottori.
* Iskupituus: 16.26mm x 16.80mm
* Porttien lukumäärä: 7
* Tasapainoitettu kampiakseli
* Kampiakseli 14.0mm - Turbo SG
* Kaasutin 9mm
* Tulppa: Turbo 6 TGF

NOVA ROSSI MITO- 7ONA On Road, hinta 520,00 €, tarjouksessa 435,00 €.
Novarossin 1/8 Ratamoottori. Tasapainoitettu kampiakseli ja uusi lohko jos kaasutin on siirretty epäkeskosti sivummalle kampiakseliin nähden tarjoten paremman polttoainetalouden.

* Madallettu jäähdytyskansi
* Pitkä Iskupituus: 15.88mm x 17.60mm
* Porttien lukumäärä: 7
* Tasapainoitettu kampiakseli
* Kampiakseli 14.5mm - Turbo SG
* Kaasutin 9mm
* Tulppa: Turbo C8TGT

NOVA ROSSI MITO- 9ONA On Road, hinta 520,00 €, tarjouksessa 435,00 €.
Novarossin 1/8 Ratamoottori. Tasapainoitettu kampiakseli ja uusi lohko jos kaasutin on siirretty epäkeskosti sivummalle kampiakseliin nähden tarjoten paremman polttoainetalouden.

* Madallettu jäähdytyskansi
* Pitkä Iskupituus: 15.88mm x 17.60mm
* Porttien lukumäärä: 9
* Tasapainoitettu kampiakseli
* Kampiakseli 14.5mm - Turbo SG
* Kaasutin 9mm
* Tulppa: Turbo C8TGT

Mito-malleja C-8 luokkaan on saatavana myös keraamisella etu ja takalaakerilla.

Novarossi uutuudet saapuvat varastoomme maaliskuun puolivälissä.