Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Durango DEX410v5

Aloittaja Bigbear, 02.12.15 - klo: 17.02

Bigbear

Uutta durangoa pukkaa
http://www.team-durango.com/race-cars/dex410v5/

Onko tarkempaa tietoa mallista?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

jon.lindgren



Kimi


sakucee

Aloin niputtamaan omaa V5 autoa, pari bugia löytynyt ohjeista mutta muuten auto on ollut aika helppo kasata.. kellään muulla työn alla?

Honkkari

mistä tilasit oman durangosi?
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Bigbear

Lainaus käyttäjältä: sakucee - 02.03.16 - klo: 12.58
Aloin niputtamaan omaa V5 autoa, pari bugia löytynyt ohjeista mutta muuten auto on ollut aika helppo kasata.. kellään muulla työn alla?

Käytitkö paperi manuaalia vai netti manuaalia?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Testikuski

#7
Lainaus käyttäjältä: sakucee - 02.03.16 - klo: 12.58
Aloin niputtamaan omaa V5 autoa, pari bugia löytynyt ohjeista mutta muuten auto on ollut aika helppo kasata.. kellään muulla työn alla?

Tänään saapunee. Mikä kohta ei ollut kohdillaan niin osaa varautua?
Ospa Rc


*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: Testikuski - 02.03.16 - klo: 13.31
Lainaus käyttäjältä: sakucee - 02.03.16 - klo: 12.58
Aloin niputtamaan omaa V5 autoa, pari bugia löytynyt ohjeista mutta muuten auto on ollut aika helppo kasata.. kellään muulla työn alla?

Tänään saapunee. Mikä kohta ei ollut kohdillaan niin osaa varautua?

Tässä nyt useamman kerran ohjeet kannesta kanteen penkoneena en löytänyt yhtään kohtaa jossa olisi ollut virhe.

Olisiko vaan sekoittanut että auton voi rakentaa moottori edessä tai takana, jolloin pitää olla eri asioita eripäin.
Mutta ohjeet ovat selvästi eri vaihtoehdot omilla sivuillaan joskin samalla aukeamalla.

Tai sitten olen vain kasannut liikaa autoja enkä enää näe mahdollisia virheitä.
Mutta yritin nyt kuitenkin  :smiley:

sakucee

Step 14, paperimanuska

330623-3 prikat, itse omasta mielestä en löytänyt spruee missä noi numerosarjat olis kohdannu, silmämuna mk1 arpoi että ne oli 2x1mm prikkoja jotka tönärillä mitaten otin jostain muualta..

Keskidiffin outdrivet ja rattaat on ylitiukat, pitää viilata että saa nippuun, muuten on ollu tosi helppo kasaa kyllä ja ohjeet on hyvät.

*HOKE*

Etutukivarsien ulkopäähän tulevat prikat siis.

Löytyvät samaan aikaan kuin etutukivarretkin, eli sijaitsevat etutukivarren ulkopäässä... Yhtä valua tukivarren kanssa.

sakucee

Jepa. Löysin ne irrallisena pussin pohjalta kiitti referenssikuvasta :D

Olivat varmaan rahdissa irronneet omin luvin sinne seikkailemaan.

Hankalin homma itellä oli keskidiffi, ulostuloille joutu näyttää viilaa että sai rattaat paikalleen

*HOKE*

Jeps.
Niille tarvitsee näyttää hieman viilaa. Lähinnä kun pyöräyttää vaan mustan värin pois pinnasta niin sillon istuu nätisti.


Testikuski

Millä aluhexien pinnit saa pysymään paikallaan?

Ospa Rc

JiiIii

Itse olen laittanut tipan lukitetta siihen pinniin, hyvin on pysynyt (ja saa tarvittaessa helposti irti).
I race what ever the marketing department tells me is fast.

kyoshodbx

Onkos tällä v5tosella kuinka suuri ero v3-v4 malleihin.eli hyötyykö minunlaiseni perusharrastaja mitään.perusharrastajalla tarkoitan et käyn satunnaisesti 2-3kertaa vuoteen kisoissa.muuten ajan reeniä (

*HOKE*

Edellisiin malleihin verrattuna helpompi ja rauhallisempi suoraan paketista.
Jokainen tähänmennessä raportoineet on kertonut että kierrosajat ovat asettuneet heti tasaisemmaksi virheiden vähennyttyä.

Screwed

Löytyykö tälle EOS-setappi?

Testikuski

Iskarinvarret saa näköjään yläpäästäkin poikki. (ja alhaalta)  :angry:

[img=http://forumbilder.se/F9IDC/wp-20160423-002.jpg]
Ospa Rc

*HOKE*

Pakko kysyä...
Mitä ihmettä  :laugh:

Testikuski

Normi kisa-tilanne  :laugh: Nyt on mennyt kolme iskarin-vartta, vähän huonoa tuuria ollut..
Ospa Rc

*HOKE*

Raju on ollu tuo kisatilanne kun on iskari osunut tuohon etudiffin kanteen niin että on jälki jäänyt ja itseasiassa osa on jopa vääntynyt.
Iskarista kadonnut myös alapään korkki.
Onkohan tuo iskarinrunko vielä ihan muodossaan

Testikuski

Etu-bulkkikin on poikki ja kun iskarituki on vääntynyt taakse on varret napsahtanut, luulisin. Olihan se vähän rajua, kun kylki-kosketuksessa auto sinkoutui pääsuoralle vasten ajosuuntaa ja ainahan siellä joku sitten osuu kohdalle. Pitää tutkia iskareita, ainakaan sisä-pinnassa ei ollut jälkiä.
Ospa Rc

Niklas

Paketin ohjein kasattu DEX410v5 tuntuu tosi takavetoiselta - mistä johtuu?

Säädin nyt vasta ORCA:n noparin perusasetuksilta 6.5T myllylle sopivaksi - ehkä se auttaa - tai sitten  jotain ihan muuta...

JiiIii

Ensimmäinen ulkokisa V5:sella ajettu, eli Hyvinkään Maastosarjan osakilpailu. Vertailukohtia ei ennen kisaa oikein kunnolla ollut, toki Lavangossa oli ajettu n. 150 läppiä eli karkeasti yhden kisan pituus. Perjantaina muutamat kierrokset SS:n kanssa, auto tuntui olevan hyvässä vauhdissa ja niinhän se olikin; 8. sija pienten onnenkantamoisten avustuksella. Setup tulee jakoon pikimmiten.

Ensikierrokset Vantaalla.
I race what ever the marketing department tells me is fast.

Testikuski

Jiillä mielenkiintoinen setuppi kun tutkin. Pitää kokeilla. Itse ajelin lähes paketti-säädöillä kun en paremmasta tiedä vielä. Nyt meni neljäs iskarinvarsi  hyvin harmittoman näköisessä hidasvauhtisessa tilanteessa. Voisinpa väittää jopa teko viaksi.
Ospa Rc

*HOKE*

Vaihtakaa etuvarret vanhemman mallisiin pinnoitettuihin.

Ero on ainoastaan 1.5mm pituudessa vanhemman mallin ollessa pidempi.
Erotus hoituu ulosjouston rajoittamisella iskarin sisältä.

Kestää isältä pojalle... Kunhan ei tietysti tule niitä isoimpia pommeja suoraan iskariin.

Testikuski

Kimiltä sainkin vinkin aiheeseen. Mukava olisi ollut tämäkin tietää aiemmin Ennenkuin on ostettu puoli-kiloa turhaa muovia ja varsia pari pussia. Pitääkö myös laittaa vanhat taka-tukivarret että saa nuo älyttömät välykset pois  :roll:

Muuten auto sopii hyvin ainakin itselleni rauhallisen käytöksen johdosta ja tulokset on paranemaan päin.
Ospa Rc

Screwed

Ei mun ainakaan tarvinnut rajoittaa ulosjoustoa pidemmillä varsilla lainkaan. Päinvastoin se oli mukava lisä. Nyt sitä ulosjoustoa on yhtä paljon kuin takanakin kun isakrit ovat sisemmässä tukivarren reiässä kiinni ja keskimäisessä ylhäältä.