Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuulin että -87 xls Masami Edition olis tulossa uudestaan markkinoille.

Aloittaja jerzirccar1, 01.02.17 - klo: 15.07

Metsäläinen

Se on ikävä homma. Toivottavasti löytyy joku toinen tilalle. Takaveto schumeista Topcat olisi kiva nähdä uudelleen julkaistuna.

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

edelliseen sinänsä jännä että käytin samoja sanoja "ikävä homma" kuin metsäläinen vaikka vastasin ed sivulta enkä ollu lukenu viestiä..

no mutta se off topikista, olikos tämä video jo nähty ?

! No longer available

CAT = Competition All Terrain vehicle/race car ;)

Akkupannat vähän häiritsee kun eivät sovi nyky lipoille suoraan paitsi jos hommaa sellasen "sport" lipon.
Kiitos 20 vuodesta!

Metsäläinen

Video oli jo edellisellä sivulla, mutta kertaus on opintojen äiti.
Jossain luki mun mielestä että shorty akuilla pitäisi pystyä ajamaan.

mikari

Eikö nyt kukaan myönnä hankkineensa ?! Pakkohan näitä on olla myyty.
Kiitos 20 vuodesta!

tellu

Tunnusta että hyllyltä löytyy kyseinen peli, tosin laatikossa vielä...

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

Tomi_S

Mulla olisi tälläinen alkuperäinen josta voisin luopua tai vaikka vaihtaa johonkin nykyaikaiseen autoon. Tällähän uskaltaa jo ajaakin, kun varaosia saa re-release auton tultua myyntiin.

topcat

Mainiota. Tämähän olisi hyvä hommata kaveriksi tuolle alkuperäiselle. Kun joku vaan hakisi pois tuon Rc10 graphiten...

Pro-coarseRc

Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 22.11.18 - klo: 17.50
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 11.08.17 - klo: 15.34
Takaveto schumeista Topcat olisi kiva nähdä uudelleen julkaistuna.

Se on siinä!

http://www.redrc.net/2018/11/schumacher-top-cat-classic-2wd-buggy-re-release-kit/#more-159732

Aikoinaan veli ajoi kilpaa juurikin top catilla & itse päästelin mk1 cougarilla eli oli aika pakko hankinta laittaa vanha kissa tilaukseen.
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.