Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Äijäx

#1
Joo kyllä akut ja liittimet sitten hommaan. Kiitoksia kun vastasitte  :smiley:
#2
Tarviikos mitään muuta että saa sähköauton? Että eihän mitään pikkunippeleitä puutu?
#3
Oisko tuossa osoitteessa http://www.hobbylinna.com/brushless-conversion-kyosho-inferno-p-22963.html oleva moottoripukki ja alempaa löytyvä moottori ja nopari paketti hyvä infernoon?
#4
Elikkä hankin sitte vaikka samat kamppeet mitä on inferno VE:ssä. Niissähän on sama alusta joten luulisi kaiken sopivan.

Mitenkäs niiten jarrujen kanssa? Mekaaninen jarruhan otetaan pois, eli mitenkäs se sitte jarruttaa?
#5
Moi!

Tässä aattelin että jos tuon auton muuttais polttiksesta sähköversioksi. Auto on Kyosho inferno neo. Minkälainen moottori (mieluiten harjaton), nopari, moottoripukki, akkukotelo ois hyvät?
#6
Lainaus käyttäjältä: *RC-hemmo* - 23.10.10 - klo: 17.25
Joo on tuo giganen radio, joten siihenhän ei pitäis tulla minkään laista radiohäikkää.
Siinä radalla oli kyllä sellanen metallipylväs jonka takana toi aina kävi, joten voiks
sellanen vaikuttaa gigaseen radioon?

Mene sen metallipylvään toiselle puolelle ja aja sen ohi. Jos ei tuu häikkää nii se johtuu siitä metallipylväästä.
#7
Moi! Taitaa olla mulla aika tyhmä kysymys, mutta tarviiko sähköautoon failsavea? Että jos katkee yhteys niin jatkaako auto vaan menemistä niiku polttikset.
#8
Lainaus käyttäjältä: JUkka-san - 21.10.10 - klo: 13.12
Lainaus käyttäjältä: Äijäx - 21.10.10 - klo: 12.36
Moi! Kysyn nyt vaan että eihän tarvi harjatonta moottoria sisäänajaa? Että vaan akut paikalleen ja menoks.

Laita kuitenkin moottorin laakereihin öljyä ennenkuin lähdet ajamaan.

Miten mä sitä laitan ja minkälaista öljyä?
#9
Moi! Kysyn nyt vaan että eihän tarvi harjatonta moottoria sisäänajaa? Että vaan akut paikalleen ja menoks.
#10
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
17.10.10 - klo: 19.49
Ok. Kiitos ku vastasit  :smiley:

Niija mistä sais tilattua edulliset lipo akut. vähintään 4000mAh ja 7,0V.
#11
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
17.10.10 - klo: 19.09
Moi. Rupes ny vaan kiinnostamaan että kannattaako ostaa inferno ve:n akuiksi 2x Orion Rocket Pack ajoakku 7,2V 4500mAh vai sitte lipo akku. Ja sopiiko noi akut ihan heittämällä tuohon. Akkujahan pitää olla kaks. Ja kestääkö akut ajossa sen 30min?

#12
Sammuu jos kaasuttelee.
#13
Eipä tänää pysyny päällä ku jotai 10sek pari kertaa enkä sit enää jaksanu nykiä ku on jo sormissa 3 haavaa. Pitää tänää soittää Jyväskylään ja kysyä mitä pitäs tehä. Varmaan takuuseen menee tai ainaki sinne kokeiltavaks. Alkaa mennä hermot  :angry:
#14
Lämmitän vaan enne käynnistämistä hiustenkuivaajalla kun en tuota kuumailmapuhallintakaan omista.
#15
Nyt on pääneula auki 3 kierrosta. Kurkku säädetty kaasutrimmillä 1mm auki. (kun ei ole sähköt päällä niin silloin pienempi) Tyhjäkäynnin seosruuvi on rungon tasosta 0.5mm kiinni. Toivottavasti huomenna toimii  :grin:
#16
Mutta jos sisäänajossa pitää ensin pukilla ajaa 1-2 tankillista niin pitäshän se kone käynnissä pysyä.  :huh: Viisaammat korjatkoon.
#17
Tänään taas tuli kokeiltua konetta. Lähti käymään aina 1-3 veolla ryypyttämisen jälkeen ja jtn 30-40sek kävi tyhjäkäyntiä kaasuttelematta. Sitte taas sama et kierrokset laskee ja sammuu. Pääneulaa kääntelin niin kauan 5-10min et oli vaan 1,5 kierrosta siihen et on ruuvi ihan kiinni. Ja välillä kaasuttelin vähän. Kun kaasutteli nii putkesta tuli tavaraa huomattavan paljon. Hehkusta taas loppu virta ja ajot päätty siihen. Sisällä kun käänsin autoa kylelleen niin tuli putkesta polttoainetta aika paljon. Mitä pitäs tehä et ei tulis putkesta tavaraa?  :huh:
#18
Kiitos kun vastasit :angel: Huomenna pitää kokeilla sitä kaasutrimmin säätöö. Perussäädöt on kuten ohjekirjassa lukee. Pääneula on auki 4,5 kierrosta ja tyhjäkäynnin seosruuvi on kuten sanoit. Kaasarin kurkku on auki sen 0,3mm mitä ohjekirjassa lukee.
#19
Jeejee!!! Tänään tuli uus tulppa! Kokeilin hehkilla et hehkuuko nii hehku. Sitte tankki täyteen ja hiustenkuivaajalla lämmitin jonku aikaa. Lähti käyntiin ja kaasittelin pukilla joku 1min ja sitte en painanu kaasua. Auton kierroksen alko tippumaan sen 7sek ja sitte sammu. Sama toistu pari kertaa ja sitten hehkusta loppu virta ja eiku lataukseen. Kone perussääjöillä. Mikä on ku ei pysy tyhjäkäynnillä päällä?
#20
Ny on sitte os8 tulppa tulossa.
#21
Jerzi vois lukea edelliset viestit niin pitäs ikäkin selvitä.
#22
Tulppa siinä varmaan on menny ku ei lanka hehku. Tilaan kait os8 tulpan.
#23
Enpäs löytäny yhtään starttilootaa myydään palstalta.  :cry:
#24
On hehku ladattu täyteen. Starttiboksit on vaan niin  kalliita nii en osta. Jos jostain löyän laadukkaan, alle 50e maksavan boksin nii kerro ihmeessä.
#25
Starttiboksit on kyl aika kalliita nii en ainakaa vielä osta. Tänään kun sain tankin kuivaks ja menin kokeilee et lähteekö käyntiin nii eipä lähteny. Sitten kokeilin et toimiiko tulppa. Eli tulppa irti ja hehkuun. Tulppa kyl lämpeni mut ei lanka muuttanu väriään ollenkaan. Eli se vissiin on rikki. Pitää kait tuo os 8 tulppa hommata.
#26
kyllä on kokeiltu. GT Warrior ois kannattanu lukee edelliset viestit nii ei tarvii kysellä turhia  :wink:
#27
Joo pitää huomenna kokeilla (siis jos tankki kuivuu)

Nyt o sit tilattu vastarinakku ja laturi.
#28
Nyt kun olin uuestaa ladannu hehkilaitteen ja laiton sen laturin kiinni paremmi nii hehkutulppa toimi. Ei vissii ollu laturi oikein kiinni. Nyt ainaki kuumenee tulppa. Huomenna pääsen kokeille ku testasin onko ilmavuotoja tankissa tai letkuissa. Ei sentään ollu. Joten tankki kuivuu huomiseen ja sit pääsen kokeilee. En sentää kerenny tilata uutta tulppaa mut laitan tilaukseen vastarinakun ja laturin.
#29
Saatto mennäkki ku ei äännä eikä hehku oranssinkeltasena. Tilaan tänään uuen. Käykö os tulppa kössiin?
#30
Ny on sit auto tullu ja kokeiltu et lähteekö käyntiin. Ei lähe :sad: Eile kyl sen 10 sek huusi täysillä ja sitte sammu. Mikä on ku ei lähe käyntiin? Kone on perussääjöillä.