Golemille:
Eli ilmeisesti akun tasausliitin on siellä suojatta? Niin se on monissa muissakin ajon aikana, ei pitäisi aiheutua ongelmia. Jos epäilyttää, niin kietaisee kevyesti teippiä ympärille. Suojatulppia en ole noihin itse löytänyt, joskus yritin etsiä. Tuo ruskea mötikkä taitaa olla moottorin navoissa oleva keraaminen kondensaattori, varmaan häiriönpoistoa varten tms, ei aiheuta toimenpiteitä. Jos se hyvin alas sojottaa, niin voit varovasti taivutella sen ylemmäs.
Voisiko hyytyminen johtua siitä, että auto kulkee juuri ja juuri minimitehoilla, ja servoa kääntäessä se nappaa osan tehosta, jolloin moottorille ei enää riitä? Tuskin on mikään vika, ominaisuus lähinnä. En ole isommissa sähkövehkeissä tuollaiseen törmännyt.
Eli ilmeisesti akun tasausliitin on siellä suojatta? Niin se on monissa muissakin ajon aikana, ei pitäisi aiheutua ongelmia. Jos epäilyttää, niin kietaisee kevyesti teippiä ympärille. Suojatulppia en ole noihin itse löytänyt, joskus yritin etsiä. Tuo ruskea mötikkä taitaa olla moottorin navoissa oleva keraaminen kondensaattori, varmaan häiriönpoistoa varten tms, ei aiheuta toimenpiteitä. Jos se hyvin alas sojottaa, niin voit varovasti taivutella sen ylemmäs.
Voisiko hyytyminen johtua siitä, että auto kulkee juuri ja juuri minimitehoilla, ja servoa kääntäessä se nappaa osan tehosta, jolloin moottorille ei enää riitä? Tuskin on mikään vika, ominaisuus lähinnä. En ole isommissa sähkövehkeissä tuollaiseen törmännyt.