Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 05.08.12 - klo: 12.31Lainaus käyttäjältä: cevipu - 04.08.12 - klo: 09.06
Mielestäni Kyoshon RTR:t pitäisi laittaa myyntikieltoon, tappavat monelta hyvän harrastuksen kun osat ovat kolmoslaatua. Alkaa olemaan siinä rajoilla että kuluttajansuojalain kautta pitäisi saada euroja takaisin :)
Auton vika kun kuski keijoilee kolarin.
Hmmm... taidan käydä täräyttämässä ton 20 vuotta vanhan Toyotan puuhun kun alkaa olemaan jo pikkuhiljaa liikaa vikoja...
Saan saletisti uuden
Se on hyvä että laatu ja materiaalit ovat Kyoshonkim RTR:ssä jo niin laadukkaat että kyseessä on varmasti kuskin keijoilu? Kokemukseni perustuu vanhempiin malleihin, niissä rakenteet (ehkäpä väärä termi) rikkoituvat/väsyivät mielestäni luvattoman helposti. Samoin diffit jne. Olisi hienoa jos ammattilainen pystyisi testaamaan niiden käyttöiän testipenkissä.
Käsittääkseni jonkinlaista varoitusta tämänkin version laadusta tuli foorumilta ennenkuin ostovalinta tehtiin. Kyoshon sivuilla todetaan: " Only fuel, engine starting tools and batteries for the R/C system are needed to drive your own world-class racing machine. The Inferno NEO Race Spec Readyset is built to take the punishment of hard racing and for you to enjoy for a long time.". Samantyylisen markkinoinnin tuloksena omani aikanaan ostin ja loppukuvaksi jäi että myyty tuote ei vastannut kuvausta. Vaikka näiden laitteiden kanssa totaalikeijo olenkin. Sitten tuli hankittua kitti jonka jälkeen opin mikä ero laadussa näillä vehkeillä voi olla.
Mielestäni ainakin vanhasta versioista olisikin voinut pyytää rahat takaisin. Suomalainenhan ei sitä yleensä tee vaan ottaa vahingot omaan piikkiin. Harva jaksaa oikeissa autossa mennä kuluttaja-asiamiehelle vaan maksaa kiltisti tehtaan virheet. Heräteostoksena rc-auton ostanut on autonomistajaan verrattuna todella helppo nakki.