Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - suiza

#1

Lainaus käyttäjältä: Hyper - 04.12.10 - klo: 00.16
Lainaus käyttäjältä: bastor - 28.11.10 - klo: 11.14
Vaihdoin nyt MMP4600 --> Velineoniin ja sainpas huomata ettei kannu istu suorassa, koska peräpään muovisuoja ottaa pohjaan kiinni.
Joko pohjaan reikä tai muovi pois, eli otin muovin irti ja laitoin teipin akselinpään suojaksi.
Ensiajot kokeillaan 16 pinionilla kun Castessa oli 12

Itse tilasin leopardin koneen ja melkein sama homma. Pystysuunnassa loppuu koneelta tila kesken.

No eihän tuo paha rasti ole, pari prikkaa laittaa diffipukkien alle mutta kun just tuli vaihdettua se toinen keskidiffin tuki alupalikaksi ja laiskottaakin vielä.  :laugh:

Mites korkealle se kone (koneen akselista pukin alimpaan kohtaan) suurinpiirtein tulee tuossa ofnan 1-osaisessa motormountissa?
Hobao Hyper 10TT.ssä moottorin akselin keskeltä pohjalevyyn n 25 mm
#2
Eihän  mambassa ole drag brake päällä
#3
Yleinen keskustelu / Vs: Rock crawling?
12.01.08 - klo: 18.12
täällä axialin akselin leveys: //http://www.rccrawler.com/forum/showpost.php?p=791141&postcount=49
RCCrawler.com Bulletin Board - View Single Post - Live Axial AX-10 build
#4
Sähköautot / Vs: T.Tech Predator XRS
02.09.07 - klo: 14.33
joo kohtuudella eikä mitään erikoislujaa.ite käytän loctiten sinistä lukitetta niin saa vielä auki jos tarvii
#5
Sähköautot / Vs: T.Tech Predator XRS
02.09.07 - klo: 13.22
se on painelaakeri.juu nimenomaan siinä ruuvissa PITÄÄ olla lukitetta ,muuten kyllä aukeaa ajossa.
#6
Sähköautot / Vs: T.Tech Predator XRS
25.08.07 - klo: 16.54
kiristämällä takadiffiä=kupin sisällä (en muista kummalla puolella se on )johon vetoakseli tulee on kupin sisällä muistaakseni 1,5 mmm kuusiokolo ruuvi jota kiristämällä saat enemmän vetoo taakse mutta maltilla 1/4 osa kierrosta-1/2 kierrosta kerralla.liian tiukka diffi kuluttaa kuulat hyvin nopeasti .
#7
Yleinen keskustelu / Vs: Rock crawling?
09.08.07 - klo: 19.09
Lainaus käyttäjältä: Attee - 09.08.07 - klo: 18.44
Mistäs löytäis clodin akseleitten räjäytyskuvat? En ainakaan Tamiyan saitilt löytäny.
http://www.tamiyausa.com/pdf/manuals/58321ml.pdf
#8
Lainaus käyttäjältä: Duster1 - 08.04.07 - klo: 14.18
No paljos se sähköcrossi painaa?

Onko mikä tekniikka?

Itsekin joku vuosi sitten aloittelin 1/8 crossin sähköistämistä, mutta jäi sit kesken.
auton painoo en tällä hetkellä  tiedä ,moottorina on bk xl 7 ja nopari bk 12020
Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 08.04.07 - klo: 14.26
Huhhuh... Hieman sekavan näköinen hyperi kieltämättä.. Voisi olla "hieman" siistimmin toteutettu kokonaisuus, mutta pääasia että liikkuu...

Niin muuten, kyllä mulla ainakin on 1/8 sähkömonsteri joka on tehty polttis monsterista, nimittäin Traxxas Revo 3.3 jonka runkoa on dremelöity keskeltä ja otettu pois vakio vaihteisto ja laitettu tilalle hieman kookkaampi Traxxas E-maxxin vaihteisto, autoa kuljettaa BK Wanderer XL 6 lankainen harjaton moottori, nopeudensäätimeksi tulossa MGM Compron 16016 säädin muutaman viikon sisällä, voimaa tulee antamaan  Maxampsin 2kpl 8000mAh 7.4v LiPot. Kallishan tuosta revosta tulee lipojen ja harjattoman tekniikan takia, mutta ainakin voi sanoa että on kestävä sähkömonsteri pian :smiley:
Sekava niimpäs on .E-maxxin vaihteisto tuskin kestää noita tehoja ainakaan vakio osilla!!
#9
Enpä tiedä mitä polttiskone +muut vermeet painaa ??Eli en ole verrannut
#10
tässä hyper 7 sähköistettynä,ja painoo kertyy :moottori 370g, akut 2x365g ,nop.sääd 150g ym ,mutta kyllähän se liikkuu suht ripeesti
#11
Yleinen keskustelu / Vs: Rock crawling?
07.04.07 - klo: 14.25
pieni ja vähän isompi   [/img]
                                                                                   
#12
Yleinen keskustelu / Vs: Rock crawling?
28.03.07 - klo: 17.32
Tuo kohta on se mistä tlt:n (siis rockbuster)vetoakseli katkeaa,eikä tarvitse edes olla isoja renkaita(2.2 kokoisillakin ).TLT max climberissä tuo kohta on paksumpi ja siis kestävämpi.//http://www.rccrawler.com/forum/showthread.php?t=16800
TLT Rockbuster, TLT Max Climber - RCCrawler.com Bulletin Board
#13
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
10.03.07 - klo: 21.14
viimeinkin korin sovitteluu
#14
Yleinen keskustelu / Drifting
04.03.07 - klo: 10.59
Aivan eihän HOKE moittinutkaan niitä vaan KORITOLPPIEN pituutta  ja ajopaikkaa.
#15
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
03.03.07 - klo: 09.52
Kyllä omasta linkkien kiinnitys pisteestähän se on kiinni,kuten edellidessä viestissäni sanoin yleisin TLT:n linkin kiinnitys piste on lähellä rengasta!!En kylläkäkään missään vaiheessa viitannut omaan projektiini !Vanteiden kavennuksesta saatava hyöty verrattuna leveisiin :kapeella vanteella rengas tietenki kapeempi ja kapeella renkaalla on enemmän pintapainetta pienellä kontakti pinnalla.Ememmän pintapainetta on ENEMMÄM PITOA .
#16
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
02.03.07 - klo: 23.16
Joopa joo tästä vanteiden kaventamisesta voi väitellä ikuisuuden ,yhtä monta oikeaa tapaa kuin tekijääkin!Kyseessähän tiettävästi on scale crawleriin tulevat vanteet jossa tarvitaan kääntyvyyttä=käännön stoppareita dremelöidään kääntyvyyden maxsimoimiseksi ja vanteiden insettiä vähennetään kaventamalla.Tltssä linkkien yleisin asennuspaikka on lähellä rengasta.Skaalaan rakennetuissa ei yleensä käytetä leventäjiä.Kaventamisen vaikutus riippuu myös ajotavasta ja autosta
#17
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
02.03.07 - klo: 19.21
kannattaa kaventaa koska saa renkaat kääntymään enemmän=ei ota heti linkkeihin kiinni.itse oon rakennellu tällästä tlt projektii [/img]
#18
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
09.02.07 - klo: 19.35
esim:hernesaaren romu tattarinsuolla
#19
Sähköautot / Brushless Savage SS
15.12.06 - klo: 17.21
#20
[/img]
#21
Sähköautot / Tamiya Ford F-350 High Lift
30.09.06 - klo: 14.29
tai suomesta  http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=747
Racing Factory -verkkokauppa - Tamiya Ford F-350 High-Lift
#22
täältä ainakin löytyy http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=421_36_51&products_id=13752
rcMart.com by Dinball - Your RC SuperStore :: Kyosho (#80921) PERFEX KA-6
#23
Nyt löytyy ämpäreitä 4wdkanootilla, tuli kokeiltua 4wd:n 8000 mah lipoo omassa sphere\3star paketissa schumi club 10 2wdssä. Tavallisella akulla lähdettäessä asfaltilla ei puhettakaan sutimisesta ,mutta lipolla auto suti ensin 1-1,5 metrii jonka jälkeen kiihtyvyys todella raju  verratuna tavalliseen akkuun.
#24
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
18.08.06 - klo: 19.57
liimaa super epoxylla niin kestää
#25
Sähköautot / Nopari sekoilee
12.08.06 - klo: 20.40
onhan moottorin johdot ja sensori piuha kiinni
#26
Sähköautot / Nopari sekoilee
12.08.06 - klo: 20.24
ei mode vaan SET  http://www.lrp-electronic.de/e/lis/
Welcome to LIS - LRP Information System  täältä löytyy user guide
#27
Sähköautot / Nopari sekoilee
12.08.06 - klo: 19.54
spheren ohjeen mukaan tarvii  8)
#28
Sähköautot / Nopari sekoilee
12.08.06 - klo: 19.41
laita lähetin päälle ja paina set nappii muovi tapilla vähintään 3 sekuntia punainen ledi vilkkuu,paina set nappii uudestaan taltioi kahvan neutraali asennon .Paina kaasu pohjaan pidä pohjassa ja paina set nappii,paina jarru pohjaan ja pidä paina set nappii . Siinä se
#29
predator
#30
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
28.05.06 - klo: 21.40
liimaamalla super epoxyllä, kuvassa clodin liimattu tasauspyörästö