no voi harmi..
no jos seuraavan kerran on tilauksia tulossa niin .
mailia tulemaan!
mikko.gronlund@halikko.salonseutu.fi
no jos seuraavan kerran on tilauksia tulossa niin .
mailia tulemaan!
mikko.gronlund@halikko.salonseutu.fi
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: "Anapoli"OT. Pitäskö sun zerocools ja monen muun lukea foorumin säännöt. Se kohta missä puhutaan allekirjoituksesta. Säännöt kun koskee kaikkia. Hyvää kevättä ja ajokautta kaikille! :D
Lainaus käyttäjältä: "Divi"Nooooniiiiiin....
James Ambrose laitteli nyt mailia tuolta Ameriikan päästä...Lainaus käyttäjältä: "James Ambrose"Hi Jussi,Mä nyt sitte laitan sinne muutamia kuvatuksia hajonneesta pakkimoduulista...
At the moment we have no plans to release a conversion for the reverse module.
I will pass on the idea to our research and development people who will look into this matter.
Please could you send us some photos of this so we can show the R&D people what the problem is and hopefully they can improve this part.
EDIT: tällasia kuvatuksia laitoin nyt Jamesille:
http://jussi.sytes.net/reversemodule/
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"Ettei millään vedellä pesulla olisi tekemistä tohon laakereitten menemiseen?
Meinasin vaan, kun itte pesin kaksi kertaa auton uutena viikon aikana, toki otin sähköt pois, mutten konetta ja laakerit meni molemmilla kerroilla. Otin opiksi ja nyt pesen ilman konetta. Pyöränlaakerit ei taida ottaa niin herkästi nokkiinsa kuin noi kytkinlaakerit, koska ne ei ole vaivanneet ollenkaan. Voi olla että nekin jumittelee, mutta ei vaan sitä huomaa isommassa autossa niin herkästi, täytyy tarkastaa nekin pikapuoliin.
Pesumetodiani ehkä pro-miehet paheksuvat, mutta ongelmia ei ole ollut tuon enempää. Eli autofiksari kun olen, niin kastelen Savagen kokonaan liuotinpesuaineella, odotan tovin ja huuhtelen painepesurilla (hellästi tosin) :lol:
Minkäslainen prikoitus sulla on kelloa pitelemässä? Alkuperäisen
pronssihelan voi nakata mettään, kun se kuluu ihan silmissä. Monta metalliprikkaa vaan väliin, niin toimii paljon paremmin. Sekin voi ne laakerit rikkoa, jos se pronssihela pyörii siellä epäkeskosti ja varmasti tuhoaa koneen etulaakerin myös ennenaikojaan.
Tossa oli juttua myös noitten koneen laakereitten kestosta ja erot eri käyttäjien kesken voi tulla herkästi. Itse ajelin sisäänajogasona ( kone K 4.6) 1 gal. 16% Sidewinderia, jonka jälkeen siirryin 20% Byron RTR-gasoon. Sillä ajelin sitten reilu 3 gallonaa ja laakerit tuli vaihtorajaan.
Velipoika ajoi samanlaisella koneella/autolla 10,5 gallonaa :shock: Byronilla ennen kuin laakerit oli loppu ja ne oli todella loppu. Vaikeeta sitä on sanoa mistä johtuu, ite pitelen autoa noin koneen puitteissa kuin kipeetä p****a ja silti ne meni.
Elämä (ja rc-autoilu) on :D