http://rc10.fi/index.php?topic=33335.0
Täällä on paljon juttua aiheesta nitrot sähköiksi. Sieltä on hyvä kysellä.
Täällä on paljon juttua aiheesta nitrot sähköiksi. Sieltä on hyvä kysellä.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: lcr - 18.06.12 - klo: 17.18http://www.hpieurope.com/exploded_views/105845.pdf
osaisko joku linkittää hobbylinnasta firestormiin koko diffin tai kaikki siihen kuuluvat osat?
Lainaus käyttäjältä: steeo - 05.05.12 - klo: 00.39Riippuu vähän millaiseen käyttötarpeeseen tulee. Kaikkea ei saa suomesta.
Mistä voi ostaa epoksi resin helsingissä?
eric
Lainaus käyttäjältä: savo - 22.12.11 - klo: 17.01Laitappas castlelle kyselyä suoraan mitä kustantaa korjaus.Lainaus käyttäjältä: thorak - 22.12.11 - klo: 16.50Taitaa olla aika turha tuota enää yrittää takuuseen laittaa..
Moottori on ostettu ulkomailta, joka hankalaittaa takuuseen pistämistä. Viime kesän alussa hankittu moottori ja huomaamishetkellä puuttui pelkästään ne kaksi ruuvia moottorin päästä. (Hypin autollani parisen kertaa ja heti lähti ruuvit irti...)
Mottori pitää erikoista ääntä, kun painaa kaasua, ja on aika jäykkä. Pitäisiköhän kokeilla ensin laakeri vaihtaa, ettei heti takuuseen, jos semmoinen on mahdollista.
Niin ja jos mottorille kokeilee tehdä jotain niin meneekö taakuu siinä samassa? Pitäähän sitä mottoriin sentään aina joskus vaihtaa se laakerikin.
Tai en ainakaan itse edes viitsisi yrittää,turhaa vaivaa vaan.
Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 21.12.11 - klo: 22.31Lainaus käyttäjältä: cjakyto - 21.12.11 - klo: 22.26On ne kun merkki on reely
Ja tyyriit.
Hintahan on suhteellinen, ei ne ole tyyriit ku köyhille.
Lainaus käyttäjältä: InfernoSP4 - 21.12.11 - klo: 13.18http://www.conrad.com/01:08-BUGGY-COMPLETE-WHEELS-ICE-CRUSHER.htm?websale7=conrad-int&pi=236464&ci=SHOP_AREA_19760_1202351
Miksiköhän muuten kukaan rengasvalmistaja ei ole tarttunut tähän, siis nastarenkaiden valmistamiseen? OK, nastoitus tulee varmaan tehtaalla tehtynä liian kalliiksi mutta kun olisi edes rengas, joka on suunniteltu nastoitettavaksi ja siihen vaikka sitten erikseen soveltuvat (=kevyet, sopivan kokoiset) nastat, jotka voisi itse porata ja liimata paikalleen.
No, ehkäpä markkina jäisi liian pieneksei, vaikka onhan Pohjois-Amerikassa ja Japanissa ihan kunnon talvi.
Lainaus käyttäjältä: niko9877 - 11.12.11 - klo: 19.12
mistä sais laparenkaat vorzaan? mieluiten halvalla mutta ihan sama minkä hintaisia on. mutta kaikki linkittäkää jotain kauppoja jos te tiedätte voi myös tarjota renkaita suoraan jos teiltä löytyy:)
Lainaus käyttäjältä: jp-74 - 01.12.11 - klo: 14.43Vaatiikohan kummatkinLainaus käyttäjältä: mof - 01.12.11 - klo: 14.05Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 01.12.11 - klo: 13.36
No kato kato, sen siitä saa kun ei tule luettua kaikkea pienellä präntättyä
Mutta miksi siihen tarvitaan iPhone, kysyy epätietoinen...? :)
Traxxas linkistä tulee ohjeet pinjonin vaihtamiseen![]()
sorry oli pakko, en miekään tiedä, varmaan jotain hipistely hommia.
Lainaus käyttäjältä: jp-74 - 01.12.11 - klo: 13.26Lainaus käyttäjältä: mof - 01.12.11 - klo: 10.39Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 01.12.11 - klo: 10.06
Tää laitos on kuulemma lukittu 80 km/h paketista otettuna.
iPodilla sen saa avattua tuonne 160 km/h:iin
Eli RTR muodossa ilman tuota lukituksen avaamista tuskin sen vaarallisempi kuin muutkaan RTR autot.
Ohjekirja ei suosittele lukituksen avaamista alle 18-vuotiaalle kuskille tai jotain sinnepäin. Ei se tietenkään estä että näin ei tapahtuisi.
Eli Traxxas valehtelee kun sanoo että tuo kulkee 100+mph suoraan paketista, ja että se on ensimmäinen rtr-joka kulkee tuon 100+mph? Koska jos se kulkee 80km/h ilman lisäinvestointeja niin se ei ole 100+mph rtr:nä :)Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 01.12.11 - klo: 10.43
On sitten pikkasen pitkäksi välitetty jos pelkällä softaamisella kaksinkertaistetaan huiput. Suomen oloihin joutuu lyhentämään välejä reilusti jos mielii täysitehoisena ajaa, ellei ole lentokenttää käytössä missä pääsee kokeilemaan huippuja.
Factory installed gearing: 14-tooth pinion gear and 46-tooth spur gear
Includes optional 100mph gearing: 34-tooth pinion gear and 46-tooth spur gear
Joutuu ruuvaileen vauhdin saamiseksi
Lainaus käyttäjältä: InfernoSP4 - 11.11.11 - klo: 12.29Josko ois orkkikseen laitett laakeri liimalla niin voi olla tiukasti kiinni. lämmittäminen pehmentää/sulattaa liiman ja sisäkooli laajenee
Jep, täytyy kokeilla vielä tuota lämmitystä. Ihmetyttää vaan, kun varaosalaakeri tuntuu jopa hiukan
löysältä siinä akselilla ja tuo alkuperäinen istuu kui tatti paikallaan...
Lainaus käyttäjältä: InfernoSP4 - 11.11.11 - klo: 10.16Koitas lämmittää sisäkoolia josko auttais.
Tulipa tuossa märissä olosuhteissa tärveltyä Rustler VXL:n toinen etupyöränlaakeri. Se siis nyt rohisee ja
vastustaa selvästi enemmän kuin toisen puolen laakeri. Laakerin vaihto-operaatiossa tuli sellainen
ylläri, että se sisempi laakeri, siis se hubin autonpuoleinen laakeri, ei meinaa irrota akselilta millään.
Väkivaltaa käyttäen laakeri antoi periksi ja ulkokehä + kuulat irtosi kyllä mutta sisäkehä on ja pysyy
paikallaan.
Onkos muilla ollut vastaavia kokemuksia ja miten olette homman hoitaneet? Minulla ajatuksissa turvautua
seuraavkasi Dremeliin...
Lainaus käyttäjältä: Temppu85 - 10.11.11 - klo: 22.19
Oaasko kukaan sanoa tekeekö tuommoisella mitään? Kokemuksia? http://www.conrad.de/ce/ProductDetail.html?hk=WW1&utm_source=zanox&utm_medium=deeplink&utm_content=article&utm_campaign=affiliate&insert=U0&WT.mc_id=affiliate_zanox_textlink&productcode=236666&zanpid=1569808524908126208
Lainaus käyttäjältä: OV - 13.10.11 - klo: 00.40
Kyl sitä farnelilta olis saanu yksittäin sillonku mää kattelin, mutta putelin hinta jäi siihen johonkin niin suolaseen oliko siinä sitten ne parin kympin postikulut vai mitä, mutta en viittinyt kuitenkaan yhtä sellasta tilata.
No shit sherlokkina sai taas vähän kaivella rs-online se olikin: http://fi.rsdelivers.com/product/electrolube/er1450rp250g/er1450-white-rf-epoxy-resin-pack-250g/0164321.aspx Postikulut oli joku kiinteä parikymppiä niin ei kiinnostanut. + tuli murossa kyselin tuosta niin siellä raati oli sitä mieltä, että ehdottomasti silikoonipohjasta tavaraa. Tuo hartsi kun kovettuu ja tärinässä mitä rc auto kyllä saa osakseen voi irrottaa jonkun komponentin piirilevyltä.
Tässä olis toi silikooni pohjanen mömmö: http://tuotteet.etra.fi/main.html?nodeUid=2317893&catalogUid=2224442&parents=|2315873|2317525|2317817&path=1 maksaa paljon tosin ei ole kertakäyttöstä. Mutta en kyllä tiedä mistä sitä sais etrassa pitäs olla tiliasiakas.
Lainaus käyttäjältä: OV - 12.10.11 - klo: 21.48Conrad ja voelkner myy sitä yksittäisinä pakkauksina. Yritin vuos takaperin sitä ostaa kans mutta 10 minimi.
Kallista hupia. Joskus yritin kimppaa saada, jotta olis saanut vähän hintaa ales. Olikohan peräti yks kiinnostunut. En mä viite kuitenkaan 30e maksaa tuosta huvista.
Eiköhän tuo PRF202 kestä talvella ihan hyvin kun on vielä pakkasta. Jos on skeptinen niin uusii vaikka joka talveksi.
Lainaus käyttäjältä: mad truck rc - 12.10.11 - klo: 21.28http://www.electrolube.com/docs/thermalmain.asp?id=172
Joo,en kyllä tainnu laittaa enää,oisko jotain muuta millä sen vois suojata talvee varten?