Keskusteltiin messuilla Kyoshon maahantuojan kanssa moottorin vaurioitumisesta. Lupasi uuden GS21R:n 25 prossan alennuksella, joten päädyin tilaamaan sen.
Kyoshon edustaja oli näkevinään kiertokangen yläsilmukassa kiinnileikkautumisen merkkiä. Itse olen sitä mieltä, että kiertokanki on todennäköisesti ensin vaurioitunut polttoainelukon takia käyntiin kiskottaessa ja tämä on johtanut lopulta yläsilmukan täydelliseen tuhoutumiseen. Joka tapauksessa kiertokanki on heiveröisen oloinen ja mielestäni tällä koneella on syytä olla tarkkana polttoainelukon kanssa.
Kokeillaan nyt kerta vielä Kyoshon omaa mottia. Muutoin OS:n kone olisi kiinnostanut.
Kyoshon edustaja oli näkevinään kiertokangen yläsilmukassa kiinnileikkautumisen merkkiä. Itse olen sitä mieltä, että kiertokanki on todennäköisesti ensin vaurioitunut polttoainelukon takia käyntiin kiskottaessa ja tämä on johtanut lopulta yläsilmukan täydelliseen tuhoutumiseen. Joka tapauksessa kiertokanki on heiveröisen oloinen ja mielestäni tällä koneella on syytä olla tarkkana polttoainelukon kanssa.
Kokeillaan nyt kerta vielä Kyoshon omaa mottia. Muutoin OS:n kone olisi kiinnostanut.