Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - infernooo

#1
Kyosho / Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
23.11.10 - klo: 22.13

[/quote]

Ei sitä koskaan tiiä. Mutta joo, ei jauheta asiasta enempään.
Nopari jännästi noin pystysuorassa, eikä tuossa ollut sitten tilaa, tossa moottorin ja rungon välissä?
[/quote]
lainaus kyoshon sivulta:
MadForce Kruiser VE on loppuun asti suunniteltu auto. Nopeudensäädin on asennettu kyljelleen. Näin vältetään likaisuuden ja roskien pääseminen tuulettimen läpi. Suojakaari suojaa elektroniikka, mutta tarjoaa myös hyvän kantokahvan. 
#2
Paloi päreet tuon lazerin kanssa kun diffit ei pysy tiukalla.
Meneekö ajo ominaisuudet kuinka huonoiksi jos tukkii diffit täyteen pikaliimaa?
#5
Vapaa keskustelu / Vs: Lemmikit ym elukat.
29.10.10 - klo: 23.51
Aloitetaan  suuremmista elukoista. :lol:
-Muutamia villikissoja.(Tarkkaa lukumäärää ei tiedetä.)
-jäniksiä ja supikoiria.
-Rottia ja myyriä löytyy
-Hiiriä joka nurkka täynnä.
-rätkiä ja variksia liikkaa.
-muurahaisia,kovakuoriaisia,kärpäsiä,matoja ja muita hyönteisiä.
-luultavasti jokunen bakteerikin.
#6
Ei oo nyt diffi rasvaa saatavilla. Käykö siihen normaali vaseliini?
#7
Mikä mahtaa olla diffissä vikana kun sitä pyörittelee minuutin kädessä niin ruuvi löystyy.
Auto on kyosho lazer.
#8
Yleinen keskustelu / Vs: Miten autoilet?
23.10.10 - klo: 00.01
Auto: kyosho inferno mp 7,5 us sport.
Missä ajat: pihalla sutittelen.
Kuinka usein: 1-2 kertaa viikossa.
Kuinka pitkään ajat yhdellä ajokerralla:1-2 tankkia
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? putsaamista
Oma kommentti autosta: kestävä

Auto: kyosho lazer zx5 team orion bl.
Missä ajat: pihalla infernon kanssa.
Kuinka usein: 1-2 kertaa viikossa.
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla? noin puoli tuntia.
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? putsaamista ja diffien kisistämistä.
Oma kommentti autosta:tehokas ,mutta tehonsiirroltaan ei kovin luja rakenteinen.

Auto: kyosho mini z awd 2,4ghz.
Missä ajat: olo-huoneessa radalla.
Kuinka usein: 1-2 krt viikossa.
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla?45 min.
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa:ei yhtään.
Oma kommentti autosta: pieni tehokas ja luotettava ei moittimista.
#9
Lainaus käyttäjältä: kallekaahari - 20.10.10 - klo: 18.01
Miks tossa pohjalevyssä on reikä päärattaan alla? Eikö sieltä mene vaan p*skat sisään?
Jos sitä reikää ei olis,niin mootori ja keskidiffi jouduttaisiin sijoittamaan ylemmääksi
mikä nostaisi painopistettä ja huonontaisi ajo ominaisuuksia
#10
mikä vikana kun aloitin ajon niin ohjaimen sininen valo vilkkui ja puolet tehoista puttui.
Auto oli edellisellä kerralla toiminut niin kuin kuuluukin.Autona on awd 2,4 ghz.
#11
Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa awd:ta.
Ihan hyvä kuva jäi ensimmäisistä ajosta.
Tosi mukava tolla driftata ja hallittavuus on kuin
isoimmissakin autoissa.Sitten ajon päätteeksi
katoin kopan alle ja sillä oli paljon pölyä.
Kestääkö tuo kunnolla pölyä vai pitääkö ehtiä
parempi ajopaikka?
#12
Kiitos Jwl:llälle. :cheesy:
Koitan nuita kun saan ohjaimen postista.
Mutta ikävä kyllä aion radan kyhätä tänne pohjois-suomeen
#13
Tuli hommattua tuo mini-z awd 2,4ghz radoilla.
Voisiko joku viisaampi neuvoa miten vastaanottimen ja radion saa paritettua?
Ja mistä materiaalista on hyvä teherä radan reunukset?
#14
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 11.08.10 - klo: 19.46
Siis vetostartin kiinnitysruuveja vai mitä?
Just niitä.
#15

Löysää vetokäynnistimen ruuveja.
#17
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 10.08.10 - klo: 12.36
Niin sulla varmaan löyty tota teippiä jo entuudestaan?
Oli sitä pari rullaa jemmassa. :grin:

#18
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
09.08.10 - klo: 17.49
Lainaus käyttäjältä: rc_lazer - 09.08.10 - klo: 11.14
mutta mitäs nytten? ajettiin kamujen kanssa tuolla jyrkkälän m8 krossi radalla joka on polttiksille mutta kun oli kiinni niin oli pakko koittaa.
parin akullisen jälkeen auto pysähtyi ja ajattelin että spurrissa taas kivi.
no tutkiskelun jälkeen spurrissa ei ollut ainutakaan kiveä. vaan nyt kun painan kaasua niin pinjoni sekä iso ratas pyörivät mutta renkaat ei? kun laitan kardinaali akselista sitä mutteria kireämmälle niin pyörii hiukan. sormilla en saa väännettyä sitä kun on nakki sormet.
olisiko kyse tuosta mutterista vai jostain diffin sulamisesta?

ps:tulkaa runosmäkeen ajamaan mun ja kamun kaa? ei välii polttis vai sähkö:D
Mulla oli aivan sama ongelma lazerissa. Avasin diffit ja kaikki rattaat oli sulanut
ja kuulat kuluneet pilalle tuli 50 euron remontti. Ei näköjään lazeri kestä orionin 14t harjatonta.
#19
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 09.08.10 - klo: 11.28
K-raudasta löytyy teflonteippiä jota voi laittaa neulan kierteisiin niin pysyy paikallaan
kyllä se teippi nihkeyttää neulan pyörimista. Ei varmaankaan pyöri enää itestään.
Säästyimpäs o renkaan tilaamiselta.

#20
Voiko pääneulan kierteisiin laittaa ruuvilukitetta,koska neula pyörii itestään ajon aikana?
#21
Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 03.08.10 - klo: 00.10
Lainaus käyttäjältä: infernooo - 21.06.10 - klo: 19.08
Mikä vikana kun käynnistää polttomoottorin se pyörii väärinpäin .
sitten muutaman käynistyksen jälkeen kone meinaa lähteä käyntiin mutta ei lähe
pyörähtää jopa muutaman kierroksen oikeinpäin  eikä jää käyntiin millään.


Joko olet saanut koneen käymään oikeinpäin tai käymään muutenkaan?
Käytit ilmeisesti aiemmin konetta levällään - menikö mäntä oikeinpäin paikalleen?
kyllä se lähtee nyt oikeinpäin pyörimään kun vaihdoin tulpan lämpöarvoa.
Ja ostin uuden hehkun.
#22
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
26.07.10 - klo: 19.31
http://www.kyoshoamerica.com/cars/index.php?part_num=30125
Tässä tietoa siitä uusimmasta versiosta.
#23
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
26.07.10 - klo: 15.44
http://il.youtube.com/watch?v=gHu8dsCNxXQ&feature=related
Tehoa riittää polttiksen haastamiseen! :grin:
#24
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
23.07.10 - klo: 10.10
Pitääkö tähän olla 2 laturia?

#25
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
20.07.10 - klo: 16.34
saako tähän kuinka hyvin varaosia suomesta?
#26
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
09.07.10 - klo: 22.49
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=07.14030&BildLopNr=01
Sopiiko nämä ve:hen? Epäilyttää nuo putkiliittimet,jotka eivät välttämättä sovi kopan sisään.
Näillä 45c akkuilla pitäisi jo kulkea.
Pitääkö tuohon hommata 2 laturia vai riittääkö yksi?
#27
Polttisautot / Vs: HongNor X2 - CRT
25.06.10 - klo: 18.59
Lainaus käyttäjältä: InfernoGT - 25.06.10 - klo: 14.48
http://www.toprcsupply.com/
Tuolta saa .28 Team Orion CRF:n 69.99€ +10€ kulut ja tullit Suomessa. Tai .21 satasella..
Oli sen verran houkutteleva tarjous että tilasin..

Ei voi olla noin halpa tuo moottori. Uusi maksaa suomessa noin 400 euroa.
Pakko tuossa sivulla olla joku kirjoitus virhe.

#28
Lainaus käyttäjältä: jekku - 03.06.10 - klo: 17.49
RCJKL  :palvelu toimii,postitus nopeaa ja puhelimeenkin vastataan.  :smiley:
Itellä juuri samat kokemukset tuosta paikastaja viella hyvät myyjät,jotka harrastavat
itsekkin.
#29
Pull startilla minä tuota käynnistelen tulppa on ehjä f5 olen tuolla ajanut
ongelmitta noin litran.                                                                       Alkaa muten kyllästyttää tuo polttomoottori kuluttaa paljon kallista polttoainetta     ilmansuodattimia ja muuta pientä. Vaihan sähköön niin tulee halvemmaksi ja helpommaksi.
Polttista en kyllä kokemuksesta suosittele ensimmäiseksi autoksi PISTE
#30
Mikä vikana kun käynnistää polttomoottorin se pyörii väärinpäin .
sitten muutaman käynistyksen jälkeen kone meinaa lähteä käyntiin mutta ei lähe
pyörähtää jopa muutaman kierroksen oikeinpäin  eikä jää käyntiin millään.