Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Snowfox

#1
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
07.03.10 - klo: 08.40
Onko teillä kestäneet noi ohjauspalat?(knuckle hubs) Mulla hajonnut jo pari alapallonivelen kohdilta.. Ne on jotain komposiittia ne osat. Johonkin jäiseen töyssyyn ajanut niin ohjauspala haljennut.
Ja alumiinisia ohjauspaloja en ole tuohon löytänyt.
Tosin mielummin hajoaa noi, kun pari maksaa muistaakseni 7e :)
#2
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
03.03.10 - klo: 21.45
Näytti olevan vain 280e GT1 pro shopissa. Ei paha. Onhan tässä vielä aikaa ajokeleihin ja Model Expokin, jos jaksais hetken odotella ja käydä vaikka siellä ihmettelemässä enemmän vielä noit GT-8 luokan autoja.
#3
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
03.03.10 - klo: 19.33
Toi Seben on melkoisen halpa verrattuna esim. IGT2:een. 245e postikuluineen suomeen.. tosin laadusta ei mitään tietoa. Äkkiseltään kurkattuna DM-1 ja Seben akseliväli oli sama, joten mahdollisesti DM-1:n kori sopisi tuohon.

Voi olla, että ostan vaikka vain kokeilu mielessä ton, mutta kivahan se olis, jos ton moottori pääsis siihen moottorilistaan niin pääsis kisaamaankin(ilman uuden moottorin ostoa).
#4
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
02.03.10 - klo: 16.18
Onko tuo auto muuten sallittu GT-8 sarjassa?

Seben
http://www.rc-cars.fi/product_info.php?products_id=1054

#5
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
26.02.10 - klo: 10.39
Kaasuservo tilttasi pari kertaa, joten vaihdoin vanhasta Puretenistä toisen Perfexin servon tilalle. Servo hyppäsi tyystin pois alueeltaan.. Lumella ajettaessa noi perusservot tuppaa hörppimään hieman vettä sisäänsä.

Vaihdoin autooni Kyosho DRT:n renkaat.. pitoa löytyy enemmän, mutta koska renkaiden halkaisija on isompi joutuu koria hieman muokkaamaan.

Kovalla pakkasella auto ei meinaa startata ulkona.. sisälle kun vie, niin tämä ongelma poistuu. Käynnissä pysyy kylläkin pakkasella.
#6
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
03.02.10 - klo: 19.15
Tänään auto toimi todella hyvin ulkona..

Ilmanputsariin valmistin kotikonstein suojan, että se ei tukkeudu lumesta.

Lisäksi kiinnitin sylinterinkannen ympärille tiheää metalliverkkoa, jotta lumi ei pääse jäähdytys"kampojen" väliin ja jäähdytä liikaa moottoria. Muutenkin moottori tuntui käyvän hieman liian kylmänä.. tosin tarkistan asian vielä huomenna IR-lämpömittarilla. Lämpimämpi hehkutulppa tosin auttaa pitämään moottorin kuumempana :)
#7
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
03.02.10 - klo: 19.03
otitko muuten kaasaria auki? jos otit, niin kannattanee avata uudestaan.. tarkistaa, että ne pienet O-renkaat on paikallaan niiden neulojen juuressa. Jos ne puuttuu ovat neulat ihan eri asennossa kuin viimeksi..
Ei siitä kannata välittää vaikka se olisikin erilaisilla säädöillä.. pääasia, että toimii ja käy hyvin :)
#8
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
02.02.10 - klo: 20.49
Lainaus käyttäjältä: Bensamurrukka - 02.02.10 - klo: 13.32
Nyt joku mättää. Moottorin irrotuksen jälkeen se ei jaksa käydä. Muutamansekunnin jälkeen se sammuu ja jos ees kuvittelee koskevansa kaasuun niin se sammuu aina :angry: Missä mahtaa olla vika :huh:

Säädä hieman laihemmalle..
#9
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
02.02.10 - klo: 20.47
Muutamia huomioita DRX:stä..

Starttinarun jumittuessa ulos kopauta vetostartin koteloa esim. ruumimeisselillä. Vetostartti kelaa narun takaisin sisään.

Itselläni vastarin paristokotelo on niin "tiukka" paristoille, että vaikka paristo on paikallaan se ei välttämättä ota + tai - napaan kiinni.. (mm. auto sai pienen tällin, jolloin paristo liikahti ja vastari ja servot lopettivat toimintansa.. auto pysyi silti käynnissä) auttanee, jos venyttää paristokotelon jousia, jolloin ne ottavat paremmin paristoon kiinni.. vastarin akun osto suositeltavaa..

Lumisella kelillä tuntuu auto sammuvan.. mm. tänään ajoin ilman ongelmia sisällä hallissa ja ulkona auratulla alueella, mutta heti, kun kori kahmaisi lunta sisäänsä auto sammui. Syyksi epäilen ilmanputsarin tukkeutumista. Ilmanputsarissa on muutaman millin rako, joka tukkeutuu todella helposti.

Vastari- ja paristokoteloon menee helposti vettä.. vastari siis kannattanee suojata jotenkin.