Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

O.S Moottorit, V-SPEC jne

Aloittaja JQ, 02.11.06 - klo: 13.43

MME

Voisin kuvitella,että .28 koneet tekee truggyjen menosta myös katsojaystävällisempää.. Kaikki tähän asti näkemäni truggyt on ollut .21 koneisia ja täytyy kyllä sanoa,että aika vaisulta on näyttänyt buggyihin verrattuna. Kierrosajat on kai kuitenkin suht samaa luokkaa,mutta truggy isokokoisena vaan vaatisi jotenkin enemmän räyhäkkyyttä :smiley:
Ei sponsoreita.

jjtp

Niko oliko teillä toi 28zx kone kiinni 8 vai st?,eli meinasitko että jaksaa viedä 15 hampaisella kellolla kasia
vai "tukkia" ?.

Niko

Hyper ST:stä puhuin. 28ZX on tarkoitettu truggyyn.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

miksu79

#183
mitäs tulpaa olette käyttäny tossa os .28 koneessa? ja mitä kytkintä suosittelette? vauhtipyörä? toimisikohan fioroni tossa?
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Niko

P3 tulppa, kuten V-Specissä. Tarvitsee olla riittävän suuri vauhtipyörä. Esim Hyper ST vakiovauhtipyörä on liian kevyt.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Maddis

Viimein sain aikaseksi tarkistaa onko omassa V-specissä väljä kiertokanki. Ei ollut, ainakaan minä en huomannut tunnustelemalla ja katselemalla minkäänlaista välystä. Moottorilla on nyt noin 2.5gallonaa ajettu. Eli ei muuta kuin kovaa ajoa.

Lisäksi vaihdoin melkein 1.5gallonaa ajetut keraamiset kytkinlaakerit. Taidan siirtyä keraamisiin jatkossakin. Kestävät sen verran paremmin kuin normilaakerit vaikka hieman kalliimpia ovatkin. Nyt jouduin laittamaan normaalit, kun keraamisia ostin vain testiksi neljäkappaletta aikoinaan. Ja tiedän senkin ettei keraamillakaan ehkä ihan noin pitkään kannattaisi ajaa, mutta se nyt vähän lipsahti. :)

*HOKE*

Tätähän minä olen toitottanut jo pari vuotta että keraamiset kytkinlaakerit kestävät reilusti pidempään kuin normaalit.

Samoilla laakereilla ajaa kisan alusta loppuun, treenit ja vielä seuraavassa kisassa voi eräharjotukset ajella.
Alkueriin oon yleensä uudet laittanu, vaikka en aina vielä niihinkään.
Kertaakaan ei ole tarvinnut keskeyttää kytkinlaakereiden hajoamiseen.

HVoltage

Näkyy sitä "pikkusen" eroa olevan tuossa tavallisessa ja speed:n kangessa...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Jankka

#188
Siinähän se pata nyt olis...



.. mut mitähän kannattaisi tarjota kytkimeksi, .. Ultimate on käynyt mielessä, mut onko muita mitä kannattaisi harkita ?

Niko

Toinen hyvä kytkinvaihtoehto on Mugen kytkin O.S.:n omalla vauhtipyörällä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Habaku

Mä kaipaisin pilli vinkkiä 0.S .21TM revomalliin ?
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Niko

Sopiiko normaalit 21 buggy putkistot Revoon? Ei tietääkseni?
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Habaku

Ei ainakaan käyrän kans mee buggy putki, pillin tietysti sais. No mikäs buggy pilli sitte, mulla ei oo mitään tietoa niistä ?
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Niko

Periaatteessa mikä tahansa kumiliitoksella oleva pilli, esim HoBao.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Habaku

Joo, joo. No kysytään nyt sitte samalla kytkimestä, tällä hetkellä ei oo kun vakio ja tietysti joku muu ois parempi. Integyä miettiny, mut oisko jotain muuta hyvää vaihtoehtoa.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

TheArska

Oletko kokeillut integyä? ajattelin kun hyväksi sanoit, kiinnostaisi onko hyvä?
Itse käytän vain alupaloja, siis kolmilapasta..SH:n alu paloja on ainakin kehuttu hyviksi(itsellä odottaa hyllyssä asennusta),kevyet ja kestävät..myös hong norin alupalat on hyviä, onko noissa perinteisen mallin alupaloissa(samanpainoisissa) hirveitä eroja?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Habaku

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 22.10.07 - klo: 15.20
Oletko kokeillut integyä? ajattelin kun hyväksi sanoit, kiinnostaisi onko hyvä?
Itse käytän vain alupaloja, siis kolmilapasta..SH:n alu paloja on ainakin kehuttu hyviksi(itsellä odottaa hyllyssä asennusta),kevyet ja kestävät..myös hong norin alupalat on hyviä, onko noissa perinteisen mallin alupaloissa(samanpainoisissa) hirveitä eroja?


Enpä oo integyä kokeillu, miettiny vaan kun oikeastaan muusta ei oo tietoa tohon o.s 21tm mottiin.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Kyöstimään

Miä kyl ajaisin koneen sisää eka ihan vakio paloilla ja sitten kun homma tehty ja vähän ajeltu niin sitte kattoo vaik kisa paloja.
Hobao Hyper 8,5

TheArska

Minkä takia noin pitäisi tehdä? Itse en kyllä sisään ajossa ole huomannut kulumista sen enempää kuin ns. normaali ajossa..Mitä tarkoitat kisapaloilla? alumiinipala?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Joel P

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 23.10.07 - klo: 11.16
Minkä takia noin pitäisi tehdä? Itse en kyllä sisään ajossa ole huomannut kulumista sen enempää kuin ns. normaali ajossa..Mitä tarkoitat kisapaloilla? alumiinipala?

Meinaan nii et taitaa tarkottaa niitä Kyoshon "neljänkympin" paloja, jotka kestävät eivätkä ole samanlaisia kuin ne "kympin" palat jotka on tehty hajoamaan että Kyosho saisi myytyä noit kalliimpia.

Kyöstimään

Joo. no jos sulla ei ole kun vakio palat niin en kyllä jaksaisi odottaa uusia parempia... vai ymmärsinkö aiheen väärin? :shocked:
Hobao Hyper 8,5

tontsa96

kertoisitteko mitkä o.s moottorit ovat kilpailu kykyisiä? budjetti olisi 300e. ja laittakaa linkii myös!



-tontsa96
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

tontsa96

losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

P.M

#203
j

*HOKE*

Voisin melkein sanoa että paras mahdollinen moottori nimenomaan tuo V-Spec.

Yksi tehokkaimmista ja varmatoimisimmista kisakoneista.

Itse olen kyseisillä koneilla kisaa ajanut siitä lähtien kun ensimmäisen kerran kokeilin.

peitsamo

Ei oo ajot koskaan olleet koneesta kiinni, kun tuolla on menty. Kisaa en koskaan ole vielä ajanut mutta ehkä sekin päivä nähdään, ainakaan koneen puolesta ei pelota. Hyvin pelaa ja tehoa piisaa ainakin omiin tarpeisiin.
Flying Calacucco

tontsa96

hyvä toi kone tulee buggyyn! mutta toi pilli onko se hyvä?
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

*HOKE*

Msitähän pillistä edes on kyse...?
Linkkisi menee väärään paikkaan.

tontsa96

losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Bagi

joo auto näkyy olevan. ja teksti "Ei uutisia"
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR