Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä

Aloittaja moukari, 11.10.07 - klo: 15.44

matti1983

No niinpä tietysti, tulinpahan huijatuks ja vielä myynti palstalta ostin renkaat.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Mic

Sovitaan, että ne ovat nyt valmiita

Yokomon 460Power S14 (bodylinet puuttuu)


Tamiyan Coppermix S15





^redbull^

Kumpi on parempi driftigiin Tamiyan TRF 415 vai 416 ja mitä eroo niillä yleensäkin on?
Tamiya Scania R620 6x4 => tulossa 4x4 maastossa menijä. Traxxas Summit 1/10
Tamiya TT-01 Ford Escort RS COSWORTH /D " ^redbull^ "  Black Edition ja Subaru Impreza WRC STI R/E

_valtsu_

Ei mitään väliä. Driftingiin käy mikä tahansa touring auto.

Isosuo

416 on vain uudempi malli kuin 415.

Itse driftaan TRF 415-mallilla, ja soveltuu driftiin todella hyvin.

Molemmat ovat laadukkaita ja kumpi tahansa soveltuu driftaamiseen, tottakai!

^redbull^

Okeij selvä kiitos. Sillä vaan kysyin kun mulla on jo TT-01 ni jos hommaisin ihan driftaamiseen sen TRF:n ko siit saapi vetosuhteita muutettua. Ja jättäsin sit ulkoleluks ton TT-01:sen :D
Tamiya Scania R620 6x4 => tulossa 4x4 maastossa menijä. Traxxas Summit 1/10
Tamiya TT-01 Ford Escort RS COSWORTH /D " ^redbull^ "  Black Edition ja Subaru Impreza WRC STI R/E

Isosuo

Itse aloitin TT01:sellä (Semmoinen toki löytyy hyllystä myös), mutta hommasin kisatourinauton (TRF 415 msx) driftaamiseen juurikin säätömahdollisuuksien vuoksi.

Pakkohan sen ei ole olla juuri Tamiya, esimerkiksi Xray on myös erittäin hyvä.

Yokomoa en välttämättä suosittele varaosien saatavuuden ja hinnan vuoksi, ja toisaalta Asso on taas jenkki -> tuumakokoruuvit jne jne (muuten varmasti hyvä auto).

Bonzer

Entäs Schumacher Mi3,5 Race hintaa on n.210€. Eikä mikään p***a varmaankaan. itse ajattelin ainakin ostaa seuraavaks autoks.

^redbull^

Tahan asti jo Tamiya:lla ajellu ni siinä taidan pysyäkin. Olen ite ollut tyytyväinen Tamiyan muutenkin.
Tamiya Scania R620 6x4 => tulossa 4x4 maastossa menijä. Traxxas Summit 1/10
Tamiya TT-01 Ford Escort RS COSWORTH /D " ^redbull^ "  Black Edition ja Subaru Impreza WRC STI R/E

Bonzer

Itse olen kans vedelly TT-01:llä. Ei siinä mitään vikaa ole.

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: Bonzer - 13.02.10 - klo: 22.36
Entäs Schumacher Mi3,5 Race hintaa on n.210€. Eikä mikään p***a varmaankaan. itse ajattelin ainakin ostaa seuraavaks autoks.

Uskallan suositella, koko rahalla laatua!

Itsellä juurikin kyseinen pirssi riftingissä nykyään, Yokomo pääsi muihin hommiin..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Larsss

Noniiiin! nyt on sitten saatu vihdoin ja vimein "pienen" urheilun jälkeen Drifteri kasaan! Alustana toimii uskollinen rakastajattereni, Kerppenin Rehtorin kauhu schumacher Mission2! Eli toisin sanoen isoveljen vanhan auton valjastin ja kuntoon fiksailin. Austa on ns. KIVIREKI -mallia, eli kova on.. Nopeudensätimen virkaa tällä hetkellä hoitaa Speed Passionin GT 2.0 pro ja myllynä tällä hetkellä LRP:n harjaton Vector 5.5t.

Koreja löytyy muutama joista kuitenkin Retro Racingin opel Kadett coupe iski silmään möhköydellään ja Ylväällä legendaarisuudellaan!

Kylkeen vielä mutama kuva!





RCM.FI
Mission 3,5 Drifter, Speed Passion GT 2.0 pro, Lipotech 3.5, TraXXas Slash, Traxxas Jato 3.3

kisaaja

-Goldi

crosser

no niin nyt ois aika hankkia driftauto mutta mikä auto ja mitkä sähköt
associated tc5,xray t3 r,axial scx 10,lrp s8bxe
sanwa m11,sanwa mx3 fg

Bonzer

Lainaus käyttäjältä: crosser - 14.02.10 - klo: 23.00
no niin nyt ois aika hankkia driftauto mutta mikä auto ja mitkä sähköt

Itsellä on toiminu hyvin TT-01 ja SP D-master. kulkua on tarpeeks.

Suosittelen.

Isosuo

Lainaus käyttäjältä: crosser - 14.02.10 - klo: 23.00
no niin nyt ois aika hankkia driftauto mutta mikä auto ja mitkä sähköt

Olet varmaankin sadas, joka kysyy nämä asiat.

Lue koko topic ensin läpi, varmasti löytyy hyviä ehdoituksia autoista ja sähköistä.

Fla2h

Ittelllä hpi e10 ja hyvin on toiminut. Kattokaas näin tehdään corollasta auto...

[img][http://fla2h.kuvat.fi/kuvat/IMAG0421.JPG/small/img]
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

tturku

vähän huonosti saa selvää, sen verran suttuinen on kuva.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Eztecromu

Haha, pickupiks muutetttu  :laugh: Laitas lisää kuvaa.

SLap

Dodiin, itsellä nyt tuli "wnb" drifteri taloon. Eli HPI Micro RS4. Tulossa ihan sisädriftingiin, pikkurata jo suunniteltu  :tongue:. Ja niistä diffeistä, eteen tein jo lukon, mutta entäs millanen taakse ? Ihan uus näissä hommissa  :huh:. -Sami

Edit : Vastaus löytyny, lukko taaksekin niin helpottuu driftinki.
Jeps

bluebeetle

Taitaa olla hyvin harvojen mielipide siitä että helpottuu lukitulla perällä. Itse suosin normaalia, mahdollisimman herkkää diffiä takana ja spoolia (lukkoa) edessä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

SLap

No voi kehvo, meni jo liimat sisään. Koitetaan seuraavalla diffillä  :kiss:. -Sami
Jeps

joxi

[Xray] [Hong Nor] [Yokomo] [Kyosho]

SLap

Kuvia omasta microsta. Sinikupla : Itse olen sitä mieltä että lukot helpottaa driftausta, itsellä tuli ainakin tosi hallittuja luisuja verrattuna murentuneeseen diffiin  :cheesy:. Aukaisin tossa mekkauksen yhteydessä niin ihan murusin oli sisältä. Setupit muuten : Noparina ezrun 25A, motti hobbykinkin 7800kv. Ja GE Power 25c 1800mah lipo, merkistä koskaan kuullukkaan mutta hyvinhän toi pelaa. -Sami
Jeps

sasu`

Itsellä molemmissa päissä 100% lukot, eli kuuladiffit lukittuina kokonaan. Omasta mielestä paljon parempi ajaa vrt. avonaiset/toinen lukossa.

dille-dongg

Lainaus käyttäjältä: Fla2h - 15.02.10 - klo: 11.09
Ittelllä hpi e10 ja hyvin on toiminut. Kattokaas näin tehdään corollasta auto...

[img][http://fla2h.kuvat.fi/kuvat/IMAG0421.JPG/small/img]
miten oot ottanu etulasista maalit pois tärpätillä vai.Ite vedin tärpätillä sivu ja etuikkunan vaa tuli aika huono näkyy punasta viellä pitäs pariin kertaan vedellä?
hpi e10 seuraavaks jos jonkun yokomon

henkka_n

Tullu kans pyöriteltyy edessä ja takana lukot/diffit läpi,
parhaaseen setuppiin oman kärryn kaa päätyny; herkkä diffi takana
ja one-way edessä. suosittelen kokeilemaan jos löytyy nurkista.
hyvä hauska pieni lisä kun on "käsijarru" käytössä.
lukkokeula jäi sen jälkee nurkkaan.
Dslr ilmakuvaus

Larsss

Itse kanssa suunnitellu tuon one-wayn lykkäämistä etupäähän. Laiskottaa vaan niin pirusti ettei ole saanu aikaseks. Tosin jos tänään töissä vaihtais niin olis kyllä jees!
Setuppi on tällä hetkellä sellainen että takapäässä on on ihan perus diffi ja edessä möllöttää spooli. Välitystä pitäis kans  vähän rukata että sais tuosta myllystä enemmän irti.

RCM.FI
Mission 3,5 Drifter, Speed Passion GT 2.0 pro, Lipotech 3.5, TraXXas Slash, Traxxas Jato 3.3

Larsss

Nyt tuli siten vaihdettua tuo Oneway eteen.. no tottakai kun spoolilla tottui ajamaan niin vähän hakee vielä mut eiköhän se siitä  :smiley:

Sit tuli eilen kännipäissään maalattua Bossi Mustangin kori.. Nyt alkaa sit kunnon offsetillä olevien kiekkojen metsästys!




RCM.FI
Mission 3,5 Drifter, Speed Passion GT 2.0 pro, Lipotech 3.5, TraXXas Slash, Traxxas Jato 3.3

Hyrsleri

Mistä sä Joxi olet tuon hillittömän kasin myllyn löytänyt? Sopii kyllä pirun hienosti tohon keulaan  :grin:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop