Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä

Aloittaja moukari, 11.10.07 - klo: 15.44

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: Fla2h - 27.11.10 - klo: 20.02
Mistäs peitsamo ostit nuo hankook tarrat. Aattelin vaa jos rakentais ton hankookin camaron...

Nuo tarrat ja takasiipi on HPI korisarjasta, tilasin Hobbylinnan kautta. Itse kori on Tamiyan korisarja.

Tommosesta Hankook Drift Camarosta näyttäs löytyvän oikee esikuvakin:

Flying Calacucco

Fla2h

???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Jalo

Tällasta projektina:

Ps. tuo keskimmäinen.
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Jalo

Aidot Wert Racing vanteet  :tongue:

Jalo :mrgreen:

Edit: Jatkoa DM-Projektille.
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Ooppelijanne

Mutka-ajoa  :afro:

Jos saisi koppaan valot ja puskurit vielä tänä vuonna...
hobao hyper 8 .28, Kyosho mini-Z mr-01, HB cyclone s drift CounterSteerMod 86%

Fla2h

Tossa Jalolle vähän rojektin vauhdittajaa:http://csjunkies.com/viewtopic.php?f=26&t=517 Auttaa hommissa todennäköisesti... :evil: :evil:
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Jalo

Juu, onhan tuo jo nähty. Itellä on kokonainen kansio tuosta 1/1 autosta.

Löytyiskö keltään Hotbodies Cyclone TC:hen cs modia?

Lisää kuvia: Kunnon säkkikalvot  :evil:
Ps. etuikkunassa on vaa tarraröhnää... Pyyhin pois kun kerkiän.

Ooppelijanne

Lainaus käyttäjältä: Jalo - 28.11.10 - klo: 16.44
Juu, onhan tuo jo nähty. Itellä on kokonainen kansio tuosta 1/1 autosta.

Löytyiskö keltään Hotbodies Cyclone TC:hen cs modia?

Lisää kuvia: Kunnon säkkikalvot  :evil:
Ps. etuikkunassa on vaa tarraröhnää... Pyyhin pois kun kerkiän.

Pari sivua aikasemmin oli linkkejä syklonen CS modiin, TC todennäköisesti sama menee kun mulla on. Siis hihnapyörien osaltakin.
hobao hyper 8 .28, Kyosho mini-Z mr-01, HB cyclone s drift CounterSteerMod 86%

vato

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 27.11.10 - klo: 21.01
Lainaus käyttäjältä: Fla2h - 27.11.10 - klo: 20.02
Mistäs peitsamo ostit nuo hankook tarrat. Aattelin vaa jos rakentais ton hankookin camaron...

Nuo tarrat ja takasiipi on HPI korisarjasta, tilasin Hobbylinnan kautta. Itse kori on Tamiyan korisarja.

Tommosesta Hankook Drift Camarosta näyttäs löytyvän oikee esikuvakin:

Eikös tämmöinen HPI Camaro vm+2000 ole jo tuotannossa? Ainakin RTR-autona ainakin.

http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=104821&lang=en

http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

peitsamo

Juu-u. Eli kahdesta HPI:n sarjasta saa yhdisteltynä tuollaisen esikuvan näköisen härvelin.

Vielä pikku detalji, eli renkaan tekstien maalaus:

Flying Calacucco

kenne

Peitsamo yrittää tosissaan ottaa kaikki tarjottavat 'autopisteet' tuomareilta.

Mahtaako ajotkin olla BB:n kanssa yhtä tiukat kun toissa talvena?
-molemmil hienot autot
-molemmil hyvät ja tasaset ajot

...menaatteko taas tehdä tuomareiden työt vaikeiksi ?

Ja mitä uusia autoja/kuskeja tulee mukaan uhkaamaan teitä ??

Myyrissä oli tosi tyylikäs 1gen Camaro treenamassa....tai ainakin väritys oli 'scale'

Vajaa 2 viikkoa jäljellä  :embarrassed:
Gambler Racing Rocken Roooooll

Isosuo

Lainaus käyttäjältä: kenne - 28.11.10 - klo: 23.05
Mahtaako ajotkin olla BB:n kanssa yhtä tiukat kun toissa talvena?
-molemmil hienot autot
-molemmil hyvät ja tasaset ajot

hmm, kärkikolmikko viimeisessä (toisessa) lippiksen kisassa oli Bluebeetle, Paarma78, Isosuo.

Miten meni Lippiksen eka drift challenge? Oliko Paarma tällöin kakkosena?

kenne

En muista muuta kuin että BB:n ja Peitsamon eroja pariajossa piti hakea uusinnoilla.
Sen verran tasasia olivat keskenään.
Kaavioajo tosiaan voi asettaa tiukat kamppailut jonnekin muualle kun kärkeen jos jompikumpi epäonnistunut karsintaajossa.
Yleenä paras menee kuitenkin jatkoon ja moraalinen kakkonen voi jäädä vaikka finaalien ulkopuolelle.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Mr Cale

BB:n driftikunto on kyllä sparrattu huikeeseen vireeseen tässä viimesten viikkojen aikana.  :wink:

Isosuo

Affen

Ei kellekkään ole tullut vastaan E36 bemarin koria selaillessa? Eli tuollaista:http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/333111ff8.jpg

Mistäspäin te yleensäkin tilailette näitä drifterin koreja, valoumpioilla olevia ei ainakaan kauheasti ole tullut vastaan, tamiylta ja hpi:lta lähinnä...

Isosuo

Lainaus käyttäjältä: Affen - 29.11.10 - klo: 00.28
Ei kellekkään ole tullut vastaan E36 bemarin koria selaillessa? Eli tuollaista:http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/333111ff8.jpg

Mistäspäin te yleensäkin tilailette näitä drifterin koreja, valoumpioilla olevia ei ainakaan kauheasti ole tullut vastaan, tamiylta ja hpi:lta lähinnä...

Noh... ootko koskaan kuullut googlesta?

http://rcdrift.50.forumer.com/viewtopic.php?f=12&t=789&start=0

En viitsinyt jäädä tekstejä lukemaan, mut näyttäs että joku on ko. korin väsänny...

Lainaamid 90's tamiya bmw e36 318i bodyshell
eli Tamiya varmaankin valmistajana?

Affen

Olen kyllä googlannut ja lukenut useammankin topicin tuosta tamiyasta... ongelmana se että kyseistä koppaa ei ole enään valmistuksessa ja se on aika harvinainen. :roll:

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: kenne - 28.11.10 - klo: 23.22
En muista muuta kuin että BB:n ja Peitsamon eroja pariajossa piti hakea uusinnoilla.
Sen verran tasasia olivat keskenään.

Muistaakseni voitto ratkesi finaalin kolmannesa uusinnassa, minun kannalta huonosti eli "Blues Boy" Öhman vei voiton. Tasainen vääntö oli kyllä. Veikkaan että tällä kertaa mun ajo ei ole yhtä kuosissa, mutta hauskaa tulee olemaan ihan varmasti. :cool:

Ja onpa siellä monta muutakin hyvää driftaajaa, joten jaetaan pytyt sitten kisan jälkeen.
Flying Calacucco

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 29.11.10 - klo: 07.35

Ja onpa siellä monta muutakin hyvää driftaajaa, joten jaetaan pytyt sitten kisan jälkeen.

Thä, mä oon jo kaiverruttanut nimet laattoihin :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

corsaA

onko kukaan tehny kyoshon ep fazerista liukuria?

fride

mä en oo ainakaan :) mutta yokomo mr-4tc sd on hyvä liukuri :)
Sakura D4 RWD

mikari

Lainaus käyttäjältä: corsaA - 29.11.10 - klo: 11.58
onko kukaan tehny kyoshon ep fazerista liukuria?

Jos TT01:stä voi, niin tuostakin voi. Tosin TT01 oli huono liukuri. TF-5 pesi sen drifterinä mennen tullen vaikka oli muka joku D-spec (kai se tarkoitti sitä korin valosarjaa ja D renkaita). Fazer on luultavasti lähempänä TT01:tä.
Kiitos 20 vuodesta!

fride

Sakura D4 RWD

Maaorava-79

- U Drift Project- rcdf.tk
Paina kaasua... Puut paksunee....

Koheltaja

Kotiin pitäisi ostaa parkettihöyläksi pieni drifteri, 1:16 on ehkä hieman iso ja Mini-Z kävi mielessä. Onko näistä kokemuksia drifterinä? Mini-Z on mulle täysin outo vehjes joten jos siihen päätyy niin mikä malli kannattaa hankkia, onko olemassa valmista drifteriä?

Vaihtoehtona on Losi Micro SCT, mutta siihen ei saa aidon näköisiä koreja.
Kylätason RC-kuski.

Bonzer

Maaorava-79

Onkos huomenna tulossa liukujia myyriin???? Me koitetaan mennä ainakin = Mä, Joska ja Henkka_n

Maaorava-79

ÖÖ....Millaisia öljyjä porukka käyttää liusuttimen iskareissa?????

Voyager

Lainaus käyttäjältä: Maaorava-79 - 29.11.10 - klo: 22.13
Onkos huomenna tulossa liukujia myyriin???? Me koitetaan mennä ainakin = Mä, Joska ja Henkka_n

Olen huomenna paikalla.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...