Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

FrzT

Siriolla treenataan ja otetaan tuliterä GXR28 sitten kilpailussa käyttöön :wink:
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |


JQ

Eikö sulla oo CENin sponssi mika?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Mika R

#333
Jees saan ilokseni ajaa heidän tallissa krossia. Tämä on sitten hauskanpitoa asfaltilla hyvässä porukassa
mutta kovin vähän edellinen liittyy aiheeseen, joten jatketaan keskustelua aiheesta eikä sen vierestä

JQ

ajattelin vaan kun hehkutat joka topicis.... :police:
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Mika R

öö hehkutan mitä?

ei sun ole pakko lukea jos harmittaa

Tuo moottori oli positiivinen yllätys toistaiseksi ollakseen RTR pannu ja monet ovat miettineet sen laatua, myös itse suhtaudun jonkin verran skeptisesti niihin. Toistaiseksi näyttää ihan hyvältä eikä sen takia tarvitse tehdä muutoksia vakioluokkaan. Se kävi erittäin hyvin ja helposti ja todellä vähä-ääninen pakoputkiston takia (plussaa).

olen todella innostunut myös tästä luokasta enkä ole ainoa. autot näyttää hyviltä ja ovat tasaväkisiä. hip osia ei tarvita. kustannukset pysyy käsissä.

ja ajan kyllä CENillä sitten krossia kilpaa, kiitos siitä myös JR-hobbylle joka tukee sitä puolta

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 13.04.08 - klo: 21.41
Pinnat voi liimata kiinni levyihin, ei tainnu olla valmiiksi liimattu niin pysyvät paremmin kiinni. Parempi jarruservo niin normilevyilläkin pysähtyy uskoisin.

Nyt on jarrulevyt liimattu ja servo vaihdettu (kiitos neuvoista). Kummiskaan en ole mega tyytyväinen jarruihin, luultavasti pitää jarrut päivittää jossain vaiheessaa niin ihmetellään sitten siitä  :huh:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

ei sen auton tarvii pysähtyä kuin seinään mutta tottakai hyvät jarrut ovat plussaa. Noilla ACRE levyillä tuntuu pysähtyvän. toinen vaihtoehto voisi olla lisätä palat molemmille puolille vaihdetta.

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 15.04.08 - klo: 14.54
toinen vaihtoehto voisi olla lisätä palat molemmille puolille vaihdetta.

Onko se millanen homma? Tuntuu vaan siltä ettei sinne mahtuis toista jarrua.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

uskoisin että menee. vastavalla tavalla kuin edessäkin mutta linkkin tulee käännettynä sen "top plate":n alle, kun taas nykyinen on yläpuolella. katso esim. miten se on krossareissa tehty.

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 15.04.08 - klo: 15.07
uskoisin että menee. vastavalla tavalla kuin edessäkin mutta linkkin tulee käännettynä sen "top plate":n alle, kun taas nykyinen on yläpuolella. katso esim. miten se on krossareissa tehty.

Pitää rupemaan ihmettelemään asiaa. http://www.kyosho.com/jpn/support/instructionmanual/infernogt/pdf/31811_mm01_infgt_mm.pdf tuolta löytyi tuollainen. Kait jollekin voi olla apua. Minulle ainaskin on   :cheesy:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

jees, helpompaa on kuitenkin vaihtaa esim. jarrulevy tai palat. taaimmainen jarru tekee vaihteen säätämisen hankalaksi mikäli siihen tulee tarvetta

pieto

Luulen kanssa että pysyn tuossa osien vaihtamisessa. Jos kummiskin innostuisin, niin miten olisi sääntöjen kanssa tuo kaks levy systeemi?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

no sitä pitäs sit miettiä, tee kuten säännöt nykyisellään sallii niin ei tarvitse funtsia asiaa sen pidemmälle

pieto

Jees, niin minä kanssa ajattelin. Helpointa vaan vaihtaa osat.
Kyosho GT Racing Art

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 14.04.08 - klo: 21.29
Vaikuttaa hyvältä! Itse liimailen just noita V-slicksejä paikoilleen. Muistathan Frantsi että sitten radalla kun ajetaan yhdessä niin vakiopannu on valinta vai mitä  :grin: Niin sitten ei oo se nopeus moottorista kiinni..

Eihän tuo kone käy kuin 5min niin sitten se sammuu niin väljä se on joten antakaa Fränin sillä mennä niin hän antaa hiukan tasoeroa siinä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

Sää näyttää kivalta tänään ja tuossa tulikin jo YV:tä veivattua sen verran, että tänään voitas käydä vähän ajelee jos joku keksii ehdottaa jotain hyvää ajomestaa... Länkkärin parkkis on "suljettu" ensi tiistain Blues häppeninkiä varten ja täynnä messuroinaa joten sinne ei voida suunnistaa.. olisko jotain muuta mestaa tässä akselilla espoon keskus-tapiola-suomenoja-matinkylä? Pieto tulee hakee multa uudet jarrupalat about klo 1830 jonka jälkeen voidaan suunnistaa jonnekin päin.. lisäksi Mikko L gameissa mukana.. entä Franzi tai Toni N?

pieto

Kuin paksua öljyä olette diffeissä käyttäny?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.04.08 - klo: 10.40
Kuin paksua öljyä olette diffeissä käyttäny?

vakio toistaseks eli jotain 50K edessä ja rasva takana... mut kuulemma 100K edessä ja 30K takana toimii...

Mikko L

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 17.04.08 - klo: 10.38
Sää näyttää kivalta tänään ja tuossa tulikin jo YV:tä veivattua sen verran, että tänään voitas käydä vähän ajelee jos joku keksii ehdottaa jotain hyvää ajomestaa...
Vermon parkkiksella olisi ainakin tilaa - hiekasta en osaa sanoa, mutta veikkaan että ei ole...

Mä saatan tulla paikalle jo aiemmin - voisin yrittää tuossa neljän jälkeen kurvata sitä kautta ja tarkastaa tilanteen ja saada sanaa tännekin - ellei jollain sitten ole tiedossa jotain varmasti hyvää paikkaa.
Old fart

pieto

Tuo Vermo kuulostaa aika hyvältä. Duunista ei kestä kuin 5min sinne. Ilmoittele Mikko vaikka kuin olet käynyt katsastamassa paikan niin voin tänne laittaa viestiä eteenpäin. Jos Mika päädytään tuonne Vermoon niin otatko palat mukaan?
Kyosho GT Racing Art


FrzT

Voisihan sitä itsekkin sinne Vermoon eksyä. 16.30 parturoitumaan niin sen jälkeen kerkiää...
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

pieto

Taidetaan saada vähäsen ajoa jopa aikaseksi, tai sitten taas jengien vehkeet leviää....     :shocked:
Kyosho GT Racing Art

Mika R


pieto

Viimeksi vähäsen levis....    jokaisella joka oli paikalla...     :police:
Kyosho GT Racing Art

Mikko L

Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.04.08 - klo: 11.59
Taidetaan saada vähäsen ajoa jopa aikaseksi, tai sitten taas jengien vehkeet leviää....     :shocked:
:lol: :lol: :lol:

Tilasin muuten juuri pitkävartisen hehkun Sabesta - ei tartte enää irroitella koria käynnistäessä  :grin: Viimeks meinas hermo mennä kun auto stumppas muutaman kerran just kun oli korin saanu takas paikoilleen...
Old fart

pieto


[/quote]
 :lol: :lol: :lol:

Tilasin muuten juuri pitkävartisen hehkun Sabesta - ei tartte enää irroitella koria käynnistäessä  :grin: Viimeks meinas hermo mennä kun auto stumppas muutaman kerran just kun oli korin saanu takas paikoilleen...
[/quote]

Muista vaan tehdä koriin reikä hehkulle :) (ajattelin vaan muistuttaa) Oliko sinulla takaikkuna leikattu auki että saa vetostartilla käyntiin, vai oliko sinulla starttiboksi?
Kyosho GT Racing Art

Mikko L

Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.04.08 - klo: 12.11
Muista vaan tehdä koriin reikä hehkulle :) (ajattelin vaan muistuttaa) Oliko sinulla takaikkuna leikattu auki että saa vetostartilla käyntiin, vai oliko sinulla starttiboksi?
Heh, joo ja vielä oikeaan kohtaan  :tongue: Takaikkuna on leikattu auki, mutta ei tota vetostarttia voi oikein siitä käyttää, liian takana - ikkuna siis. Mulle on just tulossa starttiboxi - loppuu tuo nykiminen  :p
Old fart

pieto

Minä tein Subarun takaikkunaan reiän ja saan hyvin vedettyä sitä kautta sen käyntiin. Minulla onneksi on lähtenyt viime aikoina helposti käyntiin :)
Kyosho GT Racing Art