Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

Timitri87

moi. käykö tää akku inferno gt http://www.modelsinmotion.co.uk/images/products/LRP65858.jpg   



1400mah akkuja, 6V. Koko sama kuin normi vastari tai 1/18 pötköakussa

Mika R

kaikki 5 kennoiset markkinoilla olevat hump pack malliset sopivat.
teräksisiä rattaita ei ole olemassa vaihteeseen eikä ole tarvettakaan koska ajetaan asfaltilla.
rallipuolelle hiekalle kannattaa laittaa teräs spurri keskidiffillä ja esim. 18T kytkinkello (mulla on ylimääräinen uusi ;))

e: ylläoleva ei käy mutta esim. http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HPI2017

Mika R

Muutama räpsy GT2 mobiilista


Vaihtaja on hieman päivitetty, hammas ei ole enää alumiinia(?)

Tuplalevyt, jotka ovat kevennetty aiempiin levyihin verrattuna, painoa samanverran kuin aiemmin yhdessä levyssä. Sen mitä kokeilin niin nyt pysähtyy vakionakin hienosti.



Pannu on SG-akselilla, kuvassa jatkopala ja mutska jossa on myös ura jousille 3-palakytkintä varten.
Moottori on sisältä jokseenkin erilainen kuin aiemmin vaikka ulkokuori on about sama. Ei taida olla salaisuus että moottorin valmistaa Kyosholle sama firma kuin mistä tuo alimman kuvan pakoputkisto tulee.



Auto on sen verran iso että hikisesti mahtuu kuvaan (polttoainetankki ja kardaanit puuttuvat kuvasta).
Kuvasta näkee kuinka edessä moottori on nyt.


Mikko L

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 16.10.08 - klo: 11.46
Muutama räpsy GT2 mobiilista

Kuvasta näkee kuinka edessä moottori on nyt.
Niin siis tuo uusi pohjalevy on pidentynyt moottorin molemmilta puolin, eli vastaavasti etuvinkkelistä voisi sanoa kuinka takana moottori on  :wink:

Eli jos uuden ja vanhan pohjalevyn laittaa päällekkäin siten, että moottorin kiinnityspisteet ovat kohdallaan, on uusi levy pidempi sekä edestä, että takaa, ks. alla.

Old fart

Timitri87

moi paljon toi uus pidempi pohjalevy maksaa? ja tartteeku tehdä mitää kummempia muutoksia?

Mika R

Hyvä pointti Mikko, taitaa kuitenkin olla takaa vähän enemmän

Tossa vielä kuva valmiista autosta




Timitri soittele Pro Shoppiin jos tarvitset hintatietoja, ei me täällä tiedetä kovin hyvin, jos ollenkaan.


Timitri87

käykö sts 30 koneeseen toi 2 vaihteisen kytkin kello`?

Mika R

käy ja käy.. GT1:een ei suoraan mutta kampiakselin jatkopalalla kuten GT2:ssa

Timitri87

paljon se jatko pala maksaa?

Mika R

kirjoitin tämän jo edellä: Timitri soittele Pro Shoppiin jos tarvitset hintatietoja, ei me täällä tiedetä kovin hyvin, jos ollenkaan.

(eikä sen tavritse olla välttämättä Kyoshon jatkopala)

Timitri87


Mika R

Ei tarvitse kiittää jos ei nyt mitään erikoista. Tulee vaan turhia postauksia tänne.

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 16.10.08 - klo: 15.22
Ei tarvitse kiittää jos ei nyt mitään erikoista. Tulee vaan turhia postauksia tänne.
Totta, jotkut ei vain tajua että tämä on keskustelufoorumi eikä mikään chat...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

-Juho-

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 16.10.08 - klo: 11.46
Muutama räpsy GT2 mobiilista


Vaihtaja on hieman päivitetty, hammas ei ole enää alumiinia(?)

Tuplalevyt, jotka ovat kevennetty aiempiin levyihin verrattuna, painoa samanverran kuin aiemmin yhdessä levyssä. Sen mitä kokeilin niin nyt pysähtyy vakionakin hienosti.


Tuo hammas on ainakin mulla terästä. On toki jonkin verran kulunut, muttei toimintaan vaikuttavasti. Ainoastaan hampaan saranatappi on mennyt väljäksi vaihtajan runkoon.
Autohan on ostettu jo joulukuussa 2006.

Nyt selvisi sekin, millä nuo jarrulevyt on saatu pysymään siinä akselilla. Normaalipaksuisista tahtoo ulompi tippua akselilta ja jumittaa voimansiirron...
Liikaa Kyoshoja

Mika R

Niinpä onkin. Mutta jotain eroa on vaihtajan koossa ja näössä (ei ole nyt vanhaa käsillä vertailuksi).

Totta puhut noista levyistä. Plus että ovat kevyemmät myös pyörittää. Ja ainahan voi laittaa ACRE levyt niinku MP:ssä

pieto

Nyt saapui kanssa meikäläisen GT2. Kyllä hymyilyttää  :mrgreen:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Hienoo Pieto... koska mennään ajaa  :wink:

pieto

Pitää katsoa. Minulla oli sellainen utopinen ajatus että ajaisin sillä vasta keväällä mutta markkasta lainaten niin minullakin on toi nitrovajari "sairaus"
Kyosho GT Racing Art

Timitri87

moi kaikille!!  täällä on uusi igt omistaja . ja kellä ois  drifting renkaita vanteineen myynnissä nii täällä on ostaja :afro:

pieto

Lainaus käyttäjältä: Timitri87 - 17.10.08 - klo: 14.49
moi kaikille!!  täällä on uusi igt omistaja . ja kellä ois  drifting renkaita vanteineen myynnissä nii täällä on ostaja :afro:

Kuuluisikohan tämä tuonne ostetaan osioon.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Pieto, paljon painaa? 3625 g tankki tyhjänä ajokunnossa, ei paha.

Timitri87

onko se tattiksen  rata hyvä ku ei oo koskaa tulla katottuu sitä :D pitäs joku päivä käydä kattoo

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 18.10.08 - klo: 12.19
Pieto, paljon painaa? 3625 g tankki tyhjänä ajokunnossa, ei paha.

En ole vielä kerennyt punnita. Ei se kummiskaan tuota IGT paljon enemmän paina. Mieli kyllä tekisi mennä ajamaan. Pitää katsoa löytyisikö huomenna vähän ylimääräistä aikaa että saisi sisäänajon tehtyä.
Kyosho GT Racing Art


pieto

Oli sen verran huono keli tänään että jätin sisäänajo suosiolla tekemättä. Taitaa siirtyä kevääseen.
Kyosho GT Racing Art

pieto

Ostin tuohon GT2:seen Kyoshon starttiboksin. Boksin kumipyörä osuu nätisti vauhtipyörään vaikka vauhtipyörä on aika ylhäällä. Boksi on kooltaan sen verran pieni että kaikilla neljällä "ohjaustapilla" en saanut autoa simmattua oikeeseen kohtaan. Pelkillä etutapeilla sain sen toimimaan. Ymmärrättekö? Oliko sinulla Mika sama boksi? Miten sinä olet saanut sen toimimaan?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

sama boxi. En ole sovitellu tappeja vielä, täytyy tehdä se nyt. Ne kumit on tosi hyvät siinä boxin päällä.

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 19.10.08 - klo: 20.29
sama boxi. En ole sovitellu tappeja vielä, täytyy tehdä se nyt. Ne kumit on tosi hyvät siinä boxin päällä.

Niissä kumeissa on niin paljon pitoa että se toimii hyvin niillä pelkillä etutapeilla.
Kyosho GT Racing Art

-Juho-

#1588
Tää uusi boksi näyttää ihan samalta kuin minun aikoinaan Kyosho-kaupasta ostama "KY1" (mirage?)(q-world), mutta pienemmällä pyörällä ja isommilla aukoilla kannessa. Mulla on ollut kolme tappia, kaksi edessä ja yksi takana. Sain kuitenkin neljännenkin tapin laitettua, kun veisti tapista yhden sivun pois ruuvinkantaa myöden. Tämä siis igt1:n kanssa. Nyt pidennettyä ST-R:ää varten vedin kanteen itseporautuvat ruuvit joiden kantojen alla M6 nyloc-mutterit.
Liikaa Kyoshoja

pieto

Onko joku jo kerennyt ihmetellä enempää tuota GXR28sg:tä? Ajattelin vaan että meneekö taakse edelleen bocan laakeri vai onko se koko muuttunut?
Kyosho GT Racing Art