Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

-Juho-

Ohjeiden perusteella samat laakerit. Mulla on nyt vanhan mallin koneessa kiinni keraaminen takalaakeri, ei vaan ole päässyt oikeen ajamaan, jotta olisi jotain kokemuksia vielä jaettavaksi. Laakereita olis vielä 4kpl myytäväksikin..
Liikaa Kyoshoja

pieto

Lainaus käyttäjältä: InfernoGT - 05.11.08 - klo: 19.39
Ohjeiden perusteella samat laakerit. Mulla on nyt vanhan mallin koneessa kiinni keraaminen takalaakeri, ei vaan ole päässyt oikeen ajamaan, jotta olisi jotain kokemuksia vielä jaettavaksi. Laakereita olis vielä 4kpl myytäväksikin..

No perskatti, tietty ostan jos laakerit hyvin pelittää. Taitaa joutuu odottaa kevääseen.
Kyosho GT Racing Art

AE-Mod

Pientä "sneak peekkia" pieto:n Audista....




THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

pieto

En tiennyt että minulla on noin siisti auto....
Kyosho GT Racing Art

Mika R

vau! toi Ski Service tarra on hyvä lisä ja pientä kustomointia on aina hyvä tehdä että erottaa autot muista (minäkin tein)!

AE-Mod

Laitetaan nyt loputkin:
(Nämä siis nopesti hutastuja räpsyjä eiliseltä)








THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Mika R

kivoja. Pieto putsaa ikkunalasit ennen otoksia ens kerralla

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 07.11.08 - klo: 10.56
kivoja. Pieto putsaa ikkunalasit ennen otoksia ens kerralla

Totesin saman myös itse  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Stepi

Kysymys koskee uutta GXR28sg- konetta. Millaiset kokemukset siitä? Ajattelin hankkia meinaan uuden Inferno St:n ja siinähän on tuo sama kone.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: Stepi - 07.11.08 - klo: 16.28
Kysymys koskee uutta GXR28sg- konetta. Millaiset kokemukset siitä? Ajattelin hankkia meinaan uuden Inferno St:n ja siinähän on tuo sama kone.

Kokemukset ovat erinomaiset. Heti huomasi että kyseessä on eri pannu kun pistin käyntiin ja kone on vahva, ei stumppaile laisinkaan kuten edellinen. Samaa palautetta tulee eri forumeissa muilta, jotka ovat päässeet ajamaan sillä. Joku vertasi Axialin koneeseen juuri äsken ja piti tätä yhtä hyvänä ellei parempana (ei vissiin aiempaa kokemusta Kyoshosta). Tiedä sitten onko se mikään kohteliasuus mutta kuitenkin. Koneen kun pitää puhtaana, vaihtaa etulaakerin ajoittain kuten yleensäkin tulee tehdä, niin varmasti hyvä moottori.

Stepi

Kiitos kommenteista. Nyt varmaan uskaltaa ostaa uuden St:n, ennen minulla oli Inferno US ja sen moottorin kanssa oli paljon ongelmia, joten vähän nämä koneet ovat olleet pannassa sen jälkeen. Mutta toivottavasti kone on nyt huomattavasti parempi ja varmempi toiminen, niin eikun kauppaan ostoksille.

Mika R

Toivotaan ette pety, mutta tosiaan tällaisia kokemuksia tähän asti. Se hyrräs kyllä todella nätisti sen minkä pääsin itse kokeilee laina-autoa.



jkort

Taas pitkästä aikaa selailen täällä naitä gt keskusteluja,
aika paljon näyttää olevan juttua riittäneen, uus gt2 ja säännöt tulossa luokkaan jne.  Ite punnitsen edelleen josko ensi kesää varten vain muokkais GT1-versioon GT2:n välitykset, isomman tankin ja jotain muuta sen sijaan että hankkisi GT2 kokonaan uutena. Tokihan siinä on uusi moottori kyllä... Ja pitäisi varmaan käydä kyselemässä Kyoshon liikkeestä mitä osat maksaa ja mitä tuo uusi gt2 maksaa. Jos vanha moottori menee rikki niin näyttäisi noita ulkomailta tilaamalla saavan kohtuuhintaan pakoputkineen esimerkiki ebaysta.

mitä mieltä muut ajajat ovat, kannattaako lähteä uusimaan koko kalustoa vai muokata vanhaa ja optimoida sitä omaan ajamiseen, nyt kun ekana kesäsnä vauhtiin pääsi ja kisaamaan :)

pieto

Jos nykyiseen autoon vaihdat välitykset, tankin ja GT2:sen uuden koneen niin luulen että sillä pärjää hyvin. Prosessi ei ole varmaan kauhean kallis jos vertaa uuden auton hintaan.
Kyosho GT Racing Art

Mikko L

Old fart

pieto

Mikolle tais tulla pakko ostos kuin näki korin.....
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Niin mullekin. Tässä vielä toisesta kulmasta.



Mulla onkin kromi 5-puola vanteet jo sopivasti tohon Kyosho 45 slickseillä Ipanema renkaiden lisäksi.

GT2 RTR kuviorenkaat on muuten B-versiota pehmeämmällä seoksella kuin mitä GT1:ssä on/oli. Nekin voi toimia ihan kohtuu hyvin radalla.

pieto

Keväällä nähdään sitten mikä kori toimii parhaiten. Mistä muuten löysit tuon korin? Itse en löytänyt saksan tai jenkkien sivuilta. Talven aikana taitaa varmaan muutenkin tulla jonkun verran lisää koreja. Ostin juuri yhden sg koneen. Taidan laittaa sen GT1:seen. Pitää vielä saada kakkosen spurrit niin on kaksi kisakuntoista pelejä.
Kyosho GT Racing Art

Ile__

Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

joo, näköjään kuvat nyt kaikilla forumeilla. No mikäs siinä, noita kelpaa esitellä. Saa joo nähdä mikä toimii parhaiten, toi on matalana "user friendly".

ibubu

terve bongasin sivut ja tuli äsköttäin hommattua tuo Inferno GT ja heti onkelmaa autoon sii vaihettu  gx-21 kone  alkuun kävi 25% aineella mutta nyt ei strattaa,paitsi 16% ja kuumenee heti v itusti mikäs mättää??? oon koittanut eri tulpillakin!!!
jos jollakin hajua niin vinkkiä vaan

jerzirccar1

Samurai ja Os tekee kuulema hyviä koneita  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

ibubu

miten on onko enskesänä infero gt skaboja jos on nii miten pääsee mukaan ???
joudun vissiin ostaa uuden koneen niin onko millasia rajotuksia koneen suhteen???

pieto

Lainaus käyttäjältä: ibubu - 03.12.08 - klo: 22.30
miten on onko enskesänä infero gt skaboja jos on nii miten pääsee mukaan ???
joudun vissiin ostaa uuden koneen niin onko millasia rajotuksia koneen suhteen???

Kyoshon kisoissa ainaskin RTR kone. Tuosta GT-luokasta et ole vielä selkoa mutta luultavasti kanssa RTR
Kyosho GT Racing Art

pieto

Meneekö vanhan GSX28 putki uuten SG malliin  :huh:. Ei ole tavarat lähettyvillä niin ajattelin jos joku viisaampi tietäisi.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Menee kai se paikalleen mutta ajoitukset ovat eri. Uusi putki on uudella numerolla, siinä on eri porttaus.
Myös lohko on uudella numerolla, kuten kampiakseli. Näissäkin muutoksia. Kampiakseli on aiempaa paremmin tasapainotettu.
Ainoastaan laakerit, kiertokanki ja mäntä ovat samat kuin vanhat.

pieto

Siis menee varmaan tukkoiseksi jos sen vanhan putkne laittaa kiinni?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Ai sä tarkoitat pakoputkea, et sylttyputkea, sori  :roll:

Pakoputkisto on ihan sama kuin vanha, mutta paremmalta uusi kone tuntuu silti  :grin: