Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

pieto

Jeesh, pakoputkea tarkoitin. Ajattelin vaan kun ostin ylimääräisen GSX28 SG:n että asentaisin sen vanhaan IGT:hen. Konen tuli ilman pakoputkea niin sen takia ihmettelin. Mitenköhän muuten vanha vauhtipyörä, toimiskohan se? Sitten puuttuu enää kytkin, kytkinkello,rattaat ja samalla varmaan GT2:sen spurrit.
Kyosho GT Racing Art

ibubu

#1621
voiko autoon laitta eteen ja takkase himpun verran erikokoiset pyörät ???
kyseessä siis 4veto auto

pieto

Lainaus käyttäjältä: ibubu - 04.12.08 - klo: 21.21
voiko autoon laitta eteen ja takkase himpun verran erikokoiset pyörät ???

Autossa ei ole keskidiffiä, niin en suosittelis laittaa erinkokoisia pyöriä autoon.
Kyosho GT Racing Art

ibubu

onkos infeno gt ssä tuo keskidiffi ??? voi olla tyhmä kysymys mutta en viellä oikeen ymmärrä tuon autonpäälle?

pieto

Siis Inferno GT:ssä ei ole nimenomaa tuota keskidiffiä. Crossareissa on.
Kyosho GT Racing Art

ibubu

selvä ja kiitos :cool:   onneks en laittanut pyöriä kiinni!!!

Mika R

Lainaus käyttäjältä: pieto - 04.12.08 - klo: 21.13
Jeesh, pakoputkea tarkoitin. Ajattelin vaan kun ostin ylimääräisen GSX28 SG:n että asentaisin sen vanhaan IGT:hen. Konen tuli ilman pakoputkea niin sen takia ihmettelin. Mitenköhän muuten vanha vauhtipyörä, toimiskohan se? Sitten puuttuu enää kytkin, kytkinkello,rattaat ja samalla varmaan GT2:sen spurrit.
Pieto, meneehän ne samat osat kuin ennenkin.


pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 04.12.08 - klo: 22.12
Lainaus käyttäjältä: pieto - 04.12.08 - klo: 21.13
Jeesh, pakoputkea tarkoitin. Ajattelin vaan kun ostin ylimääräisen GSX28 SG:n että asentaisin sen vanhaan IGT:hen. Konen tuli ilman pakoputkea niin sen takia ihmettelin. Mitenköhän muuten vanha vauhtipyörä, toimiskohan se? Sitten puuttuu enää kytkin, kytkinkello,rattaat ja samalla varmaan GT2:sen spurrit.
Pieto, meneehän ne samat osat kuin ennenkin.



No hemmetti, eikun ruuvamaan.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

pieto, eksäkin oo ajanu näitä nuorena joskus vaimitenseoli




pieto

Kyosho GT Racing Art

Mika R

tietysti 1:1, toihan on uusi pienoismalli R/C  :laugh:

on noita CNC osia jo ollut aika pitkään

Antti M

Paljonkohan on hinta tommsella mikroautolla??
Meikäläisen ehdoton hakinta, koska ajan samalla merkillä kartinkiä :mrgreen: :grin:

ps. sori offtopic
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Mika R

jostain kolmesadasta ekusta oli jossain puhe..


pieto

Mitkä vanteet tuossa on? Minäkin haluan   :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

#1634
Kyoshon kromivanne, osanumerot löytyy manuskasta. Liian kalliit sulle haha  :grin:
e: Ostin muuten Pro Shopista, samalla noihin renkaat neljävitoset slicksit

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 15.12.08 - klo: 15.37
Kyoshon kromivanne, osanumerot löytyy manuskasta. Liian kalliit sulle haha  :grin:
e: Ostin muuten Pro Shopista, samalla noihin renkaat neljävitoset slicksit

Ei ne minun mielestä ollut kalliit, en sitten sinusta tiedä  :p Kokkoselta varasin juuri yhdet setit  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

dääm copycat  :laugh:

no vakuuttava Audi -team ensi kesäksi sitten, ainakin ulkoisesti  :lol:

pieto

Jos pahasti häiritsee niin en laita niitä alle. Ne on vaan niin siistit. Ajattelin pitää niitä "esittelyvanteina" enkä välttämättä ajella niillä. Mutta katsellaan asiaa.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

ei tietenkään häiritse Pieto! Leikkiä laskin.. Vähän sama ajatus täällä suunnalla muuten.

Mika R

"spy shots" omasta race-tuned GT2:sta  :cool:

Vetokäynnistin ei ole yhtä "racy" kuin starttiboksi mutta joskus voi olla ihan kätevä radalla, etenkin kun kyseessä on aika iso auto. Kumpikin siis käy tässä tapauksessa.



Alumiinirattailla saa kytkinkellon painosta pois useamman gramman. Tosin kestävyys ei ole teräsrattaiden luokkaa.


Alumiini-iskarit ja näkymä takaa


Kuulalaakeroitu ohjaus tuo herkkyyttä ohjaukseen

_magu_


pieto

Aika näppärästi olet puuhastellu hehkun kanssa. Kuvasta päätellen olet vetänyt tulpasta piuhat niin että saat hehkun takaikkunan kautta. Olenko ymmärtänyt oikein?
Kyosho GT Racing Art

miksalo

 :shocked:
Ei puutu kohta enää kuin nappistartti  :shock:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

#1643
Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.12.08 - klo: 16.59
Aika näppärästi olet puuhastellu hehkun kanssa. Kuvasta päätellen olet vetänyt tulpasta piuhat niin että saat hehkun takaikkunan kautta. Olenko ymmärtänyt oikein?

ihan oikein  :laugh:

pieto

No perskatti. Pirun näppärä ratkaisu. Tekisi mieli tehdä saman jutun mutta en viitsi kopioida liikaa  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Eihän se ole kiellettyä :)

Tigerdrive siihen vielä lisäksi pullstartin tilalle ? Sillon vaan pitää kantaa sitä porakonetta hehkun lisäksi taskussa.. Eikä taida löytyä tuolle Kyoshon pullstartille oikein sopivaa mallia. Kokeilin yhtä mutta no luck.

Mika R

http://www.youtube.com/watch?v=9BGf39qnaA4

R/C Car lehden track testing video

Valitse "watch in High Quality" parempaa kuvaa varten

Mukana:
- Inferno GT2 Audi RedBull DTM
- Losi 8ight 2.0
- Asso SC8 RedBull CORR truck

Niko

Aiemmin mainittu PMT rallygame auto on muuten Motonican tekemä. Perustuu siis täysin C8 autoon.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

niko, gt autoilu topikissa joo... Mut no problem

Niko

Kuumehuuruissa väärissa topiceissa
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND