Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GT Rata-autoilu

Aloittaja Mikko L, 18.08.08 - klo: 10.35

pietro

Mikalle tiedoksi, Petteri Jäntti = pietro.
Joten yksi tippui pois :undecided:
KYOSHO B-TEAM

mikari

Ai sorry Petteri!

McJones, riippuu ihan teistä - kuinka monta tulee ja miten paljon haluutte ajaa?
Jos aloitettas klo 10 tai 11 ja lopetetaan klo 17 tai 18 ?

Joka tapauksessa ei kovin pitkä päivä että kauempaakin vois tulla.
Kiitos 20 vuodesta!

Stail

Mistäköhän sitä sais renkaita? ei kellään ole ylimääräisenä?
yksi pari GRP riittäisi kun itselläni on yksi ajamaton pari. Pääsisi taas radalle.

Hobbylinna tekee vasta tilausta joten sieltä ei saa vähään aikaan.

Onko tietoa onko JP-Nitrolla Ipanemaa?
JQ

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: McJones - 21.07.10 - klo: 08.01
Olikos 1.8. kellonajoista jotain tietoa? Yötä myöten kun ollaan kotio ajamassa, niin aikataulupuoli kiinnostaa..

Auto eioleee nipussa, mutta jospa tästä kohta tullipostiin ja tänään tai viimeistään torstaina Tattiksen radalle hiomaan...

Totta, eli kisan aikataulu ajoissa esille niin moneen kohtaan kuin sen pystyy laittamaan niin kaikki tietää mikä on homman nimi sinä päivänä kuin sinne tulee ajelemaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

RoddeR

Tänään tuli oltua taas tattiksella ja olihan se taas mukavaa vaikka toi kone on ilmeisesti edelleen melko rikkaalla. En vaan ole uskaltanu vääntää ruuveja enempää kiinni vaikka sisäänajo on jo suoritettu pidemmän kaavan mukaan. Kone kestää lämmetä sinne 120c--> melko kauan joten röpötellään se 2-3 kierrosta. Onko huomenna tattikselle tulossa ketään polttis gurua? moukari, hoke??? sais vähän jeesiä noihin säätöihin?
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 21.07.10 - klo: 21.09
Tänään tuli oltua taas tattiksella ja olihan se taas mukavaa vaikka toi kone on ilmeisesti edelleen melko rikkaalla. En vaan ole uskaltanu vääntää ruuveja enempää kiinni vaikka sisäänajo on jo suoritettu pidemmän kaavan mukaan. Kone kestää lämmetä sinne 120c--> melko kauan joten röpötellään se 2-3 kierrosta. Onko huomenna tattikselle tulossa ketään polttis gurua? moukari, hoke??? sais vähän jeesiä noihin säätöihin?

En ole mikään moottori velho mutta kyllä jotain osaan kuin pitää noita ruuvata, ja jos minun apu kelpaa niin n.klo 16 olen paikalla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: Stail - 21.07.10 - klo: 19.50
Mistäköhän sitä sais renkaita? ei kellään ole ylimääräisenä?
yksi pari GRP riittäisi kun itselläni on yksi ajamaton pari. Pääsisi taas radalle.

Mulla on vähän ajettuja GRP:tä jos on tarvis. Voisin yrittää tattikselle huomenna/perjantaina.

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 21.07.10 - klo: 21.09
Tänään tuli oltua taas tattiksella ja olihan se taas mukavaa vaikka toi kone on ilmeisesti edelleen melko rikkaalla. En vaan ole uskaltanu vääntää ruuveja enempää kiinni vaikka sisäänajo on jo suoritettu pidemmän kaavan mukaan. Kone kestää lämmetä sinne 120c--> melko kauan joten röpötellään se 2-3 kierrosta.

Jos kone toimii hyvin, siis monta tankillista peräjälkeen, ei niitä lämpöjä kannata sokeasti tuijottaa. Alphan koneet kestää lämmetä muutaman kierroksen, mutta jos sen jälkeen kone käy ja kiertää hyvin, on lämmötkin varmaan ihan kohallaan. Korin reijitys kannattaa tehdä hyvin, että jäähdytysilma pääsee kunnolla läpi.

Flying Calacucco

RoddeR

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 21.07.10 - klo: 23.11
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 21.07.10 - klo: 21.09
Tänään tuli oltua taas tattiksella ja olihan se taas mukavaa vaikka toi kone on ilmeisesti edelleen melko rikkaalla. En vaan ole uskaltanu vääntää ruuveja enempää kiinni vaikka sisäänajo on jo suoritettu pidemmän kaavan mukaan. Kone kestää lämmetä sinne 120c--> melko kauan joten röpötellään se 2-3 kierrosta. Onko huomenna tattikselle tulossa ketään polttis gurua? moukari, hoke??? sais vähän jeesiä noihin säätöihin?

En ole mikään moottori velho mutta kyllä jotain osaan kuin pitää noita ruuvata, ja jos minun apu kelpaa niin n.klo 16 olen paikalla.
Jerzi

Toki kelpaa. Itse pääsen klo 16 töistä ja radalla olen varmaan joskus klo 16.45. Katellaan sitten mitä olet mieltä nyky säädöistä.
Kyosho, elämäni auto.

RoddeR

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 21.07.10 - klo: 21.09
Tänään tuli oltua taas tattiksella ja olihan se taas mukavaa vaikka toi kone on ilmeisesti edelleen melko rikkaalla. En vaan ole uskaltanu vääntää ruuveja enempää kiinni vaikka sisäänajo on jo suoritettu pidemmän kaavan mukaan. Kone kestää lämmetä sinne 120c--> melko kauan joten röpötellään se 2-3 kierrosta.

Jos kone toimii hyvin, siis monta tankillista peräjälkeen, ei niitä lämpöjä kannata sokeasti tuijottaa. Alphan koneet kestää lämmetä muutaman kierroksen, mutta jos sen jälkeen kone käy ja kiertää hyvin, on lämmötkin varmaan ihan kohallaan. Korin reijitys kannattaa tehdä hyvin, että jäähdytysilma pääsee kunnolla läpi.

Kone toimii ok mutta uskon että jos joku asiasta enempi tietävä säätää tota niin se toimisi ja kulkisi vielä paremmin. Oma veikkaus on että kone on ainakin alapäästä paksulla kun ei oikeen tunnu lähtevän samalla tavalla kuin muut 8 autot.


[/quote]
Kyosho, elämäni auto.

moukari

Joo eli korista sen verran eli sivu ikkunat auki ja takaikkuna auki kanssa näillä keleillä. Se tekee ihmeitä jäähdytykselle. Mutta jos ajatte C-8 tyylisellä korilla (Ipanema) niin ei tarvii availla ku korissa ei ole takapuskuria ollenkaan.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

mikari

#1811
Ei se ole C8 tyylinen lainkaan  :cool:

(oikealla alla, ei ole mun)

Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#1812
Tänään siis kertsi-iltamat ?

Antille löytyy kyllä jotku renkaat jos tarvii. Pro Shopissa on muuten kans GRP:tä
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

OLIPAS hauskaa, kiitos porukoille. Monta GT ukkoa ja muutama muu.

En ole nopein, mun auto ei käyttäydy varmaan niinku pitäis ja kaikki ei tykkää sen ulkonäöstäkään mutta ihan s**tanan hauskaa meininkiä oli taas tuo ajamaminen - pikku sivuluisussakin  :cool:

Until the next time
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Hyvät väännöt oli ja oma autokin alkaa pikkuhiljaa kulkemaan kun saatiin oikea mies ruuvarin päähän, kiitokset vaan mekkaajalle. ens kerralla sitten taitaa olla mullakin kunnon servot autossa että saa sen nopeissakin kurveissa kääntymään  :mrgreen:
Kyosho, elämäni auto.

pietro

Kiitokset täältäkin suunnasta kaikille ajajille, oli hauska ajaa kun oli paljon autoja radalla :p

Taas saa alkaa mekata uusia säätöjä auton alustaan, kiitos siitä jirille :grin:
Mutta hyväpuolihan siitä on että taas päästään ajaa lujempaa :roll:
KYOSHO B-TEAM

*HOKE*

Mitäs jiri kehaisi tekemään?

Iskariöljyt ja diffit  :wink:

mikari

Fuck Pietro, sun ei tarvii mennä yhtään kovempaa - V-specci
Joten en kiittele sua seurasta, muita kyllä  :grin:  :grin:

Sitten kun en P3:lla enää pysty haastaa muitakaan, niin kävelen motore kauppaan ja haen vähän tiukemman Novarossin  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

*HOKE*

Eikös pietrolla ole .28 OS


mikari

oli, kaveri vaihtoi v-specciin, muka "vaan" .21 - niinpä  :grin:

no, täytyy odotella pidemmissä hiiteissä että äijän renkaat sulaa alle ja se on adjöö  :laugh:
Kiitos 20 vuodesta!

pietro

Iskari ja jousitoimenpiteet olis edessä. Millos mika pro shoppiin tulee niitä optio jousia?
Plus pitäis jollain keinolla saada tuentojen välyksiä shimmailtuu :roll:
KYOSHO B-TEAM

pietro

Joo vaihdoin ison ossin tilalle pikku ossin, oli paljon mukavampi ajaa kun ei heitelly niin
paljon :grin:

HOKE sä varmaan tiedät mitä tos pikku ossissa vialla(v-spec).
kuumana(100-110 astetta)kun tulee tankille niin auto sammuu, siis tyhjäkäyntiä ei ole samanlailla kuin kylmänä, onko koneesta menossa jotain rikki? Ja mitähän sieltä pitäis uusia?

Koneeseen on juuri vaihdettu etulaakeri, kiitokset jo etukäteeen.
KYOSHO B-TEAM

*HOKE*

Koneen tyhjäkäynti on aina eri koneen ollessa kuuma, kuin kylmänä pukilla käyttäessä.
Aika viileänä kyllä käy mikäli 100-110 astetta on lämmöt.

Säädä vähän laihemmalle että saat lämmöt sinne 120 hujakoille tai jopa hieman yli.
Ja kaikki säädöt nimenomaan vain silloin kun kone on jo kunnolla lämmennyt, eli muutaman läpin jälkeen... myös se tyhjäkäynti.


Muuta ei oikein osaa sanoa ilman että on kone nenän alla.

pietro

Kiitokset tästä, pitää vaan ajaa seuraavalla kerralla kunnolla lämpimäksi.
Mitkäs on muuten ton koneen max lämmöt ennen kun aletaan säätelee taas rikkaammalle?

Ja mikalle eiks se oo pääasia et kaikilla on hauskaa, kyllä mä hakisin sen tehokkaamman koneen kaupasta niin et jää ainakaan vauhdissa jälkeen :wink:

ps. millos HOKE pääset seuraavan kerran tattikselle auttaa noviiseja?
KYOSHO B-TEAM

moukari

Musta se ossi oli paksulla...
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

mikari

Lainaus käyttäjältä: pietro - 22.07.10 - klo: 22.35
Iskari ja jousitoimenpiteet olis edessä. Millos mika pro shoppiin tulee niitä optio jousia?
Plus pitäis jollain keinolla saada tuentojen välyksiä shimmailtuu :roll:

A-mainista. Testaan niitä ja pyydän Samia tilata osat vaikka Japanista jos ei muuten, ok? Astonin maalaamaton GT2 tulee sieltä joten osia kyllä saa, mutta odotus pidempi jos ei valmiiksi tilattu hurreista.

Ajan nyt tolla kisalaillisella P3:lla, joudut itse harjottelee vastaavalla kuitenkin myöhemmin. Tai no, onhan se B5 aika kova kans.
Kiitos 20 vuodesta!

*HOKE*

Siellä se on noin 130 rajana kun rupeaa olemaan turhan korkeet lämmöt.

Seuraava tattarisuolle pääsy saattaa vähän venähtää.
Nyt viikonloppuna vantaalla SM kisat, sen jälkeen jysväskylässä suurajojen yhteydessä kisat ja sen perään vielä tammisaaren SM...
Kiirettä pitää.
Katsotaan josko ehkä alkuviikosta pääsisin piipahtamaan sen verran että saa ossin iskuun.

pietro

Kiitos! Se oliskin hyvä jos ennättäisit vähän jeesaamaan vaikka tolta jiriltäkin hyvin jeesii saa :grin:
KYOSHO B-TEAM

moukari

Tänään olisi tarkoitus itsekin tulla radalle ajamaan jos vaan sattuu olemaan joku Specillä liikenteessä ku on toi starttiboxi tilanne huono. Voin kyllä jeesailla jos ei hälyjä tuu(päivystys).
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

pietro

Mihinkä aikaa meinaat olla tontilla?
KYOSHO B-TEAM