Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team Durango DESC210 2wd SC truck

Aloittaja MirosHima, 14.02.12 - klo: 21.57

*HOKE*

#30
Ymmärrän...

Tosin ihmetyttää että miksi asia kyseenalaistettiin, eikä kysytty tarkennusta että miten se johtojen läpivieminen sitten tapahtuu, kun eikai niitä pohjapuolelta ole tarkoitus vedellä.

Itse pidin tuota hieman turhan itsestäänselvyytenä kun olen samanlaiset reiät nähnyt siitä lähtien kun nämä nykyisen tyyliset muoviammeet ekaa kertaa ovat ilmestyneet...

Tässä näkyy kun antennijohto on vedetty kyseisiä koloja pitkin...
Ihmetyttää kyllä että miksi vastarin ja säätimen välistä johtoa ei ole sitten vedetty toisella puolella kyseistä reittiä pitkin.
http://www.shortcourse.eu/wp-content/uploads/2012/02/DurangoDESC210-5.jpg

Yleensä autoissa ei ole noita servojohdolle olevia koloja.
On ainoastaan akun vieressä vastarin ja säätimen väliselle johdolle ne kaksi reikää ja syvennys vielä akun alla.

Sinäänsä myös hassua miksi vastari on ylipäätään keulalla... Lisäpainona ehkä, mutta kevythän tuo kuitenkin on... Tosin servon johto on näköjään erittäin lyhyt... Liekö otettu turistista tuohon käyttöön kun näyttää koko servo lyhyeltä muutenkin... Ja kun on ollut jo valmiiksi lyhennettu johto servossa joka on pakinpohjalta tuohon käyttöön löytynyt niin on tainnut olla vain helppoa laitta vastari siihen mihin servojohto riittää.

Janne A


Poinas2

Autot saapui Durangolle tänään joten noin viikko ja päästään ihmettelemään niitä täällä kotomaassakin
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

ajv

Kun manuaalista katsoo, niin tässä autossa on ilmeisesti 14mm hexit (osanumero TD330312)... Ja Durangon 4WD-mallissa 15mm Hexit (tarkistusmittasin tämänkin)... Ja lähes kaikissa muissa SC-autoissa 12mm hexit...

Toisaalta kun katsoo DESC210 manuaalista sitten vannetta tähän autoon (TD510009), niin vanne on sama, mikä 4WD:ssä (tarkistin myös DESC410 manuaalin), jossa siis se 15mm hex.

Toivotaan todella, että tuo hex on joko "standardi" 12mm (jota vahvasti epäilen) tai sitten edes se 15mm, ettei taas tartte lähteä vanne- & rengaskaupoille. No, toisaalta talven pärjää tasan yhdellä rengastyypillä, että ei tuo nyt konkurssia aiheuta, mutta pisti vain vähän mietityttämään...
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

*HOKE*


ajv

No niin nyt kun tuon sanoit, niin löysin tiedon itsekkin:
http://www.team-durango.com/race-cars/desc210r/
Eli manuaalissa virhe, meinas tässä jo alkaa *tuttamaan :laugh:
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Tony_L

Paketti odottaa kotona valmiina kasausta. Toivottavasti saisi tällä viikolla kasattua että pääsee viikonloppuna testaamaan.
Team associated RC8B3.1

ajv

Tänään otettu ensitestit kyseisestä autosta ja ei voi muuta sano ku  :smiley: :tongue: :grin:

Vähän oli hakemista aluksi, kun ei meinannut millään kääntyä veto päällä, mutta parin akun jälkeen löytyi jo ihan hyvä setuppi. Ensimmäisellä akulla ollut 6 sekunnin ero kokeneempien kuskien aikoihin kuroutui illan mittaan jo alle sekunttiin. Vähän meinasi kyllä mennä sormi suuhun, kun autossa voi säätää melkein kaikkea mahdollista, eli kiitokset myös niille keltä vinkkejä kuulin.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

jannes28

Kun joku saa jotain setuppeja aikaiseksi sisäbaanoille niin pistäkää tänne vaan. Odottelen omaa autoa vielä.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Tony_L

Mulla valmistu myös auto eilen ja tänään yritetään ehtii tiksiin testaamaan uutta autoa. Setuppeja vaan jakoon jos löytyy joku hyvä.
Team associated RC8B3.1

ajv

Noi mun kääntymisongelmat johtuivat vanhoista minipinneistä. Kun vaihdoin juuri sisäänajetut alle, niin ei keulan sijasta perä enää pysynyt tontissa. No ratakin oli liukas, mutta huomenna palataan kuitenkin tehdassetuppiin ja siitä lähdetään hieromaan. Jos renkaat on kunnossa, niin tuo tehdassetuppi pitäisi kuulemma olla jo aika hyvä... Diffiksi laitoin ratasversion (Durangon 2000cst öljyillä), kun olen niin kädetön & laiska hieromaan tota kuulamallia.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Tony_L

Mä olen nyt ajellut noin 6 akullista ihan tehdas setupilla tiksissä ja auto on kyllä tosi hyvä ajaa kun alla on ihan uudet minipinnit. Takajouset vaihdan vähän jäykempiin kun meinaa perä karata pääsuoran jarrutuksessa. Ratasdiffi mullakin on 5000 oljyllä. Auto on kyllä todella ajaa ja varmasti pienellä säädöllä tästä saa tosi nopean. Maavaraa kun laski melkein alimmalle tasolle niin se rauhoitti jo paljon autoa.
Team associated RC8B3.1

Dummy

Auto kasattu ja huomenna ensimmäinen testireissu radalle.
Kasatessa pallokupit tuntui suht helposti irtoavilta, saas nähdä miten ajossa kestää? Ameriikan kollegoiltakin on jo kuulunut että jotain ongelmia on niiden kanssa ollut?
Shut up and drive!

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Dummy - 30.09.12 - klo: 19.05
Auto kasattu ja huomenna ensimmäinen testireissu radalle.
Kasatessa pallokupit tuntui suht helposti irtoavilta, saas nähdä miten ajossa kestää? Ameriikan kollegoiltakin on jo kuulunut että jotain ongelmia on niiden kanssa ollut?

Kai sä teit pallokupit tälleen?: http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=0&article_id=4915
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Dummy

Lainaus käyttäjältä: Maxxi - 30.09.12 - klo: 20.06
Kai sä teit pallokupit tälleen?: http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=0&article_id=4915

Kierteet tuli kyllä herkistettyä mutta vaseliinia ei kyllä tullut laitettua?

Toivottavasti se oli vain näppituntuma kasaus vaiheessa ja ettei tule ongelmia paikoillaan pysymisessä! :roll:
Shut up and drive!

Janne A

Lainaus käyttäjältä: Dummy - 30.09.12 - klo: 19.05
Auto kasattu ja huomenna ensimmäinen testireissu radalle.
Kasatessa pallokupit tuntui suht helposti irtoavilta, saas nähdä miten ajossa kestää? Ameriikan kollegoiltakin on jo kuulunut että jotain ongelmia on niiden kanssa ollut?

Aika perus ongelma Durangolla toi pallokuppien irtoilu. Ei siinä paljon noi herkistelyt auta, kun kuppi on liian löysä palloon verrattuna. Jos kisaa meinaa ajella autolla, niin kupit kantsii vaihtaa johonkin paremmin istuviin. Ainakin EuroRC:ltä löytyi DEX210:aan ratkaisu Lunsfordin vanteilla ja RPM:n kupeilla. En tiedä kuinka pitkät vantit tohon corriin tarvii, että riittääkö 210:n mitta. Epäilen.

Haze

Lainaus käyttäjältä: Janne A - 01.10.12 - klo: 09.16
Lainaus käyttäjältä: Dummy - 30.09.12 - klo: 19.05
Auto kasattu ja huomenna ensimmäinen testireissu radalle.
Kasatessa pallokupit tuntui suht helposti irtoavilta, saas nähdä miten ajossa kestää? Ameriikan kollegoiltakin on jo kuulunut että jotain ongelmia on niiden kanssa ollut?

Aika perus ongelma Durangolla toi pallokuppien irtoilu. Ei siinä paljon noi herkistelyt auta, kun kuppi on liian löysä palloon verrattuna. Jos kisaa meinaa ajella autolla, niin kupit kantsii vaihtaa johonkin paremmin istuviin. Ainakin EuroRC:ltä löytyi DEX210:aan ratkaisu Lunsfordin vanteilla ja RPM:n kupeilla. En tiedä kuinka pitkät vantit tohon corriin tarvii, että riittääkö 210:n mitta. Epäilen.

Plus Asso TC6 pallot.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

*HOKE*

Ei riitä corriin krossarin vantit.
Ero on niin iso.

ajv

Lainaus käyttäjältä: Janne A - 01.10.12 - klo: 09.16
Ainakin EuroRC:ltä löytyi DEX210:aan ratkaisu RPM:n kupeilla.

Lainaus käyttäjältä: Haze - 01.10.12 - klo: 16.28
Plus Asso TC6 pallot.

Olisko linkkejä tai osanumeroita saanut, niin ei tarvitse ite arpoa :)
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Koheltaja

Tuolla näytti olevan jotain turinaa linkeistä/palloista: http://rc10.fi/index.php?topic=70170.0
Kylätason RC-kuski.

Janne A

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 01.10.12 - klo: 23.36
Ei riitä corriin krossarin vantit.
Ero on niin iso.

Ottakaa tosiaan tämä huomioon! Toi Koheltajan linkittämä setti on sitten Asson TC5-palloilla ja Losin palloilla. Niillä mä oon ajanut ja todennut toimivaksi. DESC210:n tukivarsi on todennäköisesti sen verran pitempi, että pitää olla eri vanttiruuvit. Kantsii verrata DEX210 ja DESC210:n manuaaleja, eiköhän niistä selviä mitat.

Bigbear

Olen hiljalleen rakentanut ajatusta tuuppi corrista. Onko tämä auto järkevä vaihtoehto ekaksi tuupiksi? Kokemusta Losin nelkku corrista vuoden verran.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

*HOKE*

Onko Durango huippumerkki?

Miltä autot on radalla näyttänyt?

Saako varaosia helposti ja jopa radalta?

:smiley:

Bigbear

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 18.58
Onko Durango huippumerkki?

Miltä autot on radalla näyttänyt?

Saako varaosia helposti ja jopa radalta?

:smiley:
On, hyvältä, varmaankin?

Onko auto kuitenkin ajettavuudeltaaan tarpeeksi helppo ekaksi tuupiksi? Onko autossa käytettävä ziljoonaa upgrade osaa vai toimiiko jo vakiona luotettavasti?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

*HOKE*

On.
Ei.
Kyllä.


Ratasdiffi on hyvä hankinta vaikka heti alkuun. Kenties eri jouset myös.
Mutta ihan vaikka vakiona helppo ajella eikä ole mitään pakottavaa tarvetta viripalikoille.
Ei itseasiassa edes ole saatavilla ihmeemmin viripalikoita, koska meinaavat olla turhia.

kojo

Mites onko HOKE:lla tai muilla kokemusta, onko sisäkauteen valmistauduttaessa kannattavampaa lähteä rakentamaan autosta keski vai takamoottorista? Ja kuinka suurista eroista puhutaan? Itsellä kokemusta vain parista takamoottoricorrista.
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

*HOKE*

Ei oo kokemusta kuin kahden kisan voiton verran vasta :smiley:

Keskimoottorisella mennään.

hmort

5 akullista ennen kisaa testiä/treeniä Corrilla ja näköjään se riitti A -finaalin 7. sijaan että on autossa potentiaalia.... Muuten täysin vakioauto jouset oli jäykemmät ja iskariöljyt jäykemmät...
-Henry Mort

Bigbear

Mitä moottori nopari comboa suosittelette tähän?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

*HOKE*

Itsellä käytössä Orionin 5.5T kestävä sportti mallin säädin ja Orion 7.5T kone.

Hyvin ehtis vaikka vähän mopommallakin.