Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team Losi LST

Aloittaja Mika Matilainen, 01.07.04 - klo: 13.06

Joona H

Vähän lisäkuvia:

Catiska

Noista Losin uusista vetoakseleista/pyöränakseleista. Nuo näyttäisi olevan viimein reilusti paksummat kuin muissa, valitettavasti vain 20mm hexillä. Pitänee tilata yksi napoineen päivineen, ja kokeilla sovitella siihen 23mm HDHexiä. Laakerointi ja pyöränakseli vain näytäisi erittäin vahvalta.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

SJK

Tekniikkaan en ota kantaa koska sitä on pelkkien kuvien perusteella mahdoton vertailla mutta kyllä vanha malli oli huomattavasti paremman näköinen. Toi koppa ja umpivanteet ei hivele mun silmää. Mutta kuten vanha sananlaskukin sanoo kauneus on katsojan silmissä. :lol:
Asiasta en mitään tiedä mutta....

waltt

Mulle tulee tosta kopasta mieleen genesis..
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "waltt"Mulle tulee tosta kopasta mieleen genesis..
Niimpä, hyi s*****na :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

rs tuning

If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

AK-78

Mulla on nyt yksi yksisuunta setti kaupan, jos kiinnostaa niin YV:llä kyselyä.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Catiska

Minun yksisuuntasetistä ei puutu enään kuin neljä laakeria, niitä en ollut älynnyt hommata...

Huomasin vain kolutessani kotimaisten liikkeiden laakerivalikoimia, että kenelläkään ei ole 6x12x4 laipallista laakeria...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

AK-78

Lainaus käyttäjältä: "brutales"Minun yksisuuntasetistä ei puutu enään kuin neljä laakeria, niitä en ollut älynnyt hommata...

Sellasia laakereita, joissa toisessa päädyssä "kaulus" (A6941)? Itte "älysin" tilata niitä laakereita. Vaihteiston kasaaminen vielä kesken, mutta kaiketi kaksi sellaista laakeria jäi "yli" kun niitä vaan kaksi tarvitsee olla vaihteistossa nytte. Jos tarviit kahta sellaista laakeria, niin ilmoittele.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Catiska

Juu, tarviin... Ei asialla kiire ole, eipä tuota vaihteistoa tarvitse ennen kevättä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "AK-78"Mulla on nyt yksi yksisuunta setti kaupan, jos kiinnostaa niin YV:llä kyselyä.
Mulle olis toi nyt sit tulossa :mrgreen:
Pitää täs jossainvälis ruveta pilkkomaan autoa ja putsata joka nippeli,
niin ja onhan tossa parit osat jotka muutenki vaatis melki koko auton
purkamisen :wink:

Pitää yrittää laittaa sen jälkeen talveks LST huilimaan ja keskittyä
"talviharrastukseen" jos malttaa, mutta LSThenkin tulee vielä joku
kone talvenaikana, jos aikaa ja rahaa jää :twisted:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Catiska

Mikäs on talviharrastus?? Minulla turistit ja moottorikelkat...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

AK-78

Minulla on talviharrastuksena kotiteatterilaitteiston kanssa touhuaminen, hiukan parannella talven aikana ja tietenkin katsoa niitä leffoja.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

svart

Taisin saada vaihdelaatikon rikki lumelle ja jäällä revitellessä tänään. No onhan se koko kesän jo kestänytkin eikä ole tarvinnut avata vielä aiemmin. Siellä oli vissiin jokin väli akseli suht köykästä tekoa muistaakseni. Mutta senhän näkee sitten kun purkaa kapistuksen että miksi voima ei jatku laatikosta eteen päin. Oli muuten aika vaikea pideltävä jäisellä tiellä :lol:

Toinen harrastus itsellä myöskin kelkkailu. Juuri tänään aloin tehdä huoltoa ja remppaa sekä tarkistuksia talven ajoja varten ja autotalli on täynnä Lynxia ja sen osia.

Losin kohtalo on nyt vain odottaa nätisti remmontti vuoroa hyllyllä kun kerran hajos just nyt
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Catiska

Juu, minulta meni viime talvena yksi vaihteiston ulostuloakseli.

Minulla seisoo tallissa lunta odottamassa yksi vanhempi BearCat (-99) ja FireCat F6 -05 pitäisi hakea pajalta talvikuntoon laitettuna.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

rs tuning

Nojoo no jos sitä nyt voi "talviharrastukseks" sanoo niin 1/1 autot
ja jos nyt lasketaan vaan noi projektit niin pitkäaikaisin ja etusijalla
olis toi Sierra -84 5d johon on kaikenmaailman levikkeet ja blingit,
sisustaankin on jo aika paljo ja konehuoneeseen tulee roverin V8
reeeeilusti piristettynä mm 3.9 lohko ja Buick 300cid kannet (menee
portattavaks vielä) ja 300cid kampiakseli jolloin tilavuudeks tulee
jotain 4.8litran nurkilla, tietysti konttorille mennään enkelinä sanoen
että onhan siihen kaasari vaihdettu, mutta muuten orkkis 3.5litranen :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Jankka

Eikös ne jossain etelä-afrikassa tunkenut sierran nokalle mustangin 5.0 V8:sia ?, asiasta en ole ihan varma mut näin muistelisin.

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "Jankka"Eikös ne jossain etelä-afrikassa tunkenut sierran nokalle mustangin 5.0 V8:sia ?,
asiasta en ole ihan varma mut näin muistelisin.
Joo se on XR8, mut aika turha kun on valurautapata ja tehooki
"vaan" 200heppaa :wink:

Yks englantilainen oli lykänny vakion roverin V8n (täysalumiininen!)
ja siihen ilokaasut ja se tuumas että on kohdannu parissa miitingissä
XR8 sierran, kehui että onhan se omalla tavallaan kiva mutta ei se
mee mihkään ku sutii vaan aivan sairaasti ja kone on liian painava
sierraan ja roverin koneella nöyryyttäny mennen tullen :wink:

ps. roverin kasi painaa hiukan vähemmän ku vakio 1.6pinto :shock:  :mrgreen:

Onhan suomessaki pari jo rakenneltu (yhestä ollu juttua SPINNERIssä)
ja yks tyyppi kertoi et sen kaverilla on 400heppanen farmari 5.0
mussen koneella :o mut siihen tarvii "liikaa" paperisotaa nykyään :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Ghostman_132

Plaah... Lyöt vaan Kunnon 428cid Hemi blowerin kanssa siihen konepellin alle niin ei oo enään tehosta kiinni ;) Perä ja vaihteisto ei kyllä varmaan tykkäis mutta saahan niitä aina parempia ;) vaikkapa moparin oman kisa vaihteiston ja perän niin kyä lähtis ku sika makuulta :P
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Divi

no mut heeeiiiii.... eihän sen rekkarissa tarvi olla :D  ei muutaku pullerin kone...

AK-78

Jatkakaa keskustelua vapaan keskustelun puolella, niin sitten voin minäkin kommentoida hiukan asiaa  :)
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

rs tuning

joo meinasin kans jo eilen laittaa et lopetetaan ot ennenkö karkaa
lapasesta ja niinhän oli jo käyny :?

Pitää viikonloppuna mennä LST pilkkomaan, nyt kun sain ton "laatikon
kevennyssarjankin" ja jos vaikka jaksais laittaa vielä kasaankin niin
pääsis vielä testaamaan ennenkö tulee taas lunta, jos ei siitä tuu liian hieno :wink:

Ps. sierraan siis tulee KEVYT V8 sopivilla tehoilla (lue katukäyttöön)
eli noin 280-320heppaa, en yritä tehä siitä MONSTERIA! LST on sitä varte :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

hanzu12

Miks lst pitää laittaa talveksi hyllylle. Silloin vasta ajo alkaa. Hangelle tulleet kinokset on hienoimpia hyppyreitä mitä on. Mun pitääs vaihtaa moottoriin uudet sisuskalut ja ostaa uus vanne/hexi. Kori pitää kans uusia oon ajatellu jotain farmari mallista. Samas pitää tehä alumiinistä kaari joka myötäilee koria, jos sais korin pysymään vähä paremmin ehjänä.

Talvella pitäis bemarin kone pistää paloiksi ja tehä vähä muutoksia. Uudet puskurit, että saa valijäähdyttimen piiloon. Siinä sivus laitta cr:än vaihdelaatikko uusiksi.

rs tuning

Joo mutta kun niihin lumihyppyreihin ei saa tarpeeks vauhtia :wink:
Pitää olla kunnolla ilmaa hypyissä, eli auton pitää lentää ainaki kolme
kertaa hyppyrin verran :twisted:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

rs tuning

Oli vissiin hyvin hitsattu se ohjauspalojen välituki, kun viimeks olin
ajelemassa niin katkes toiselta puolelta???

Onko muilla ollu sen teräslangan kanssa ongelmia?

No nyt on kuitenki uus paikallaan ja hitsaan vanhasta vielä
toisenkin puolen ja säästän varalle...

Syynä saattoi tälläkertaa olla sekin että oli aika reilusti aurausta jota
ei saanu säädettyä pois kun uudet titaanivantit +alunivelet on yhteensä
lyhimmilläänkin liian pitkät??? Asian vois muuten korjata ottamalla
varmistusmutterit välistä pois, mutta kun nivelistäkin tais loppua kierteet :?
joudun todennäkösesti vähä viilaamaan vantteja lyhyemmäks päistä :(
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Catiska

Ei ole sen langan kanssa ollut ongelmia....

Onpas laatumerkkinä pidettynä, Lundsfordilla mennyt mitoitukset pieleen, ei kait nekään sitte omista mittanauhaa. Vähän sama, kun laitoin RB:lle Ranskaan viestiä, miksei TM928 moottorista ole naru/rotoveriota, on näet aika hiljaista useimmissa monstereissa saada sitä käyntiin starttiboksilla. Vastasivat, että eivät olleet asiaa ajatelleet ja kun noita automalleja on paljon , niin eivät olleet asiaa edes kokeilleet Savagessa, LST:ssä yms. Lupasivat ilmoittaa minulle sähköpostilla, kun saavat myyntiin sopivilla starttivehkeillä olevat...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Jankka

Olette varmankin jo lukeneet, mut kertauksen vuoksi http://www.hobao.fi/fi/main.php?mod=news&news_id=151

Catiska

Tuo oli minulle uusi uutinen. Tuo tietty selittää osaltaan myös sitä, että tuotekehityksen puolella ajatus on välillä ollut hakusessa, tuo Novarossi sentäs on älynnyt tuon starttiasian kireimmissäkin koneissaan...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "brutales"Onpas laatumerkkinä pidettynä, Lundsfordilla mennyt mitoitukset pieleen, ei kait nekään sitte omista mittanauhaa. Vähän sama, kun laitoin RB:lle Ranskaan viestiä, miksei TM928 moottorista ole naru/rotoveriota, on näet aika hiljaista useimmissa monstereissa saada sitä käyntiin starttiboksilla. Vastasivat, että eivät olleet asiaa ajatelleet ja kun noita automalleja on paljon , niin eivät olleet asiaa edes kokeilleet Savagessa, LST:ssä yms. Lupasivat ilmoittaa minulle sähköpostilla, kun saavat myyntiin sopivilla starttivehkeillä olevat...
Joo no luulisin että vantit on laadukkaat, mutta alunivelissä tod näk
lyhyemmät kierteet ku muovisissa :?

Joo tuntuu että ne on tehny noita "monsterikoneita" vaan truggyihin ja
krossareihin, vaikka suurin ostajaryhmä varmaan olis "oikeiden"
monsujen omistajat :(

No ei haittaa, mä tiedän jo suurinpiirtein mikä kone mulle tulee...
kolme tai neljä vaihtoehtoo niitä taitaa vaan olla :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Joona H

Jos joku haluaa virittää vanhasta LST:stään uuden LST-2:sen,niin riittää kun ostaa tämän.Siinä on mukana kaikki uudet osat paitsi moottori,joka on muuten kuulemma "äkäisemmin viritetty" malli vanhasta Machista.