Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team Associated B5 / B5M

Aloittaja Soo, 27.12.13 - klo: 13.24

Testikuski

Onko pallo oikealla puolen?
Ospa Rc

Justu

Joo on pallo oikealla eli varresta taaksepäin. Toisinpäin ei voi laittaakaan koska ei sovi muut varret enää paikalle kun pallokuppeja ei saa laitettua väärin päin. Laitoin nyt prikan servonvarren ja servon väliin niin sain geometrian toimimaan. Epäilen että servon akseli on liian lyhyt kuoreen verrattuna kun varsi ottaa kuoreen ilman prikkaa. Nyt pitäis nopari ohjelmoida niin sais ottaa tyypit(eka kunnon auto ja nopari?!) ;)

_jussi

Harkinnassa on pojalle ja itselle uusi auto. Tuotteen laatu ja helppo huollettavuus sekä hyvä vara-osien saatavuus merkkaa paljon. Onko järkeä laittaa B5:sta, kun käyttö olisi ainakin aluksi pihasudittelua ja jos innostus kasvaa niin vois suunnitella radalle menoa ja mikä ettei kisailuun jos sinne asti halua löytyy? Toinen vaihtoehto voisi olla joku monsteri, esim. Traxxas X-Maxx, jotka olis pihasuditteluun omiaan, mutta ainakaan huollettavuus ei ole niin yksinkertaista.

Testikuski

Sekalaiseen ajoon suosittelisin itse sc autoa. Menee paremmin pihalla ja voi myös ajaa radalla tarpeen tullen.
Ospa Rc

MIKKELSONNI

Täällä jo joku aikaisemmin kyselikin mut ei saanut vastausta joten kysyn taas eli mikä on 2,3,4 rattaisten boxien käytännön erot ajettavuuteen?
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

m.e.


Bnito

B5m tuli hommattua vuoden alussa ekaks autoks. Sillä on nyt loppukeväästä ajeltu pari kertää sisällä ja sit tän kesän ulkoradoilla.

Kohta alkanee taas mattokausi ja mietin ajanko b5m vielä tän talven sisällä vai pitäisikö sitä ostaa matolle uudenpi auto jossa on esim laydown boksi ja tai että se ylipäätään olisi suunniteltu nimen omaan matolle....

Onko näillä uudemman mallin autoilla radikaalia eroa b5m vastaan? Miettinyt b6, yokomo yz2 ja vastaavia...

Vai reenailenko vielä b5mllä. Luotettava ja kestävä tuo on kyllä ollut. Ei meinaa saada rikki oikein millaan, ei oo monta euroa varaosiin mennyt, tuntuu että niitä on melkein turhaan hommannut ☺

topcat

Mitkä tiivisteet kannattaa laittaa takaiskareihin kun pitäis saada pysymään öljyt sisällä iskareissa? Onko alkuperäisiä parempia?

APK

jos iskarivarret on kovin kuluneet, uusi ne.
Asson X-renkaat oli ainakin aikoinaa melko suositut normi punaisten tilalle.
saikohan niihin laitettua edullisemmat traxxas x-renkaat, en enään muista...
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Metsäläinen


topcat


Metsäläinen


VTEC

Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Lähetetty minun POT-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Team Corally SBX410, Xray T4 '14
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Roudari

Lainaus käyttäjältä: VTEC - 23.05.21 - klo: 12.58
Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Ainakin itse kun rakensin SC5M:n, laitoin etuhubin insertteihin tipan pikaliimaa. Sillä sai vältettyä ylimääräiset väljyydet, eikä missään setupissa näkynyt käytettävän muuta kuin +4mm:ää. Muutenhan tuon pitäisi lähteä ihan vetämällä.
Ensimmäinen RC-auto oli Graupner (Kyosho) Renault Alpine 310, vuonna 1982. Siitä se alamäki alkoi.

VTEC

Lainaus käyttäjältä: Roudari - 23.05.21 - klo: 22.35
Lainaus käyttäjältä: VTEC - 23.05.21 - klo: 12.58
Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Ainakin itse kun rakensin SC5M:n, laitoin etuhubin insertteihin tipan pikaliimaa. Sillä sai vältettyä ylimääräiset väljyydet, eikä missään setupissa näkynyt käytettävän muuta kuin +4mm:ää. Muutenhan tuon pitäisi lähteä ihan vetämällä.
Vähän huono vaan kun ei ole oikein pintaa mistä vetää.

Lähetetty minun POT-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Team Corally SBX410, Xray T4 '14
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Jok-sa

Itsekin omasta liimasin pikaliimalla juurikin välysten poistamiseksi. Jos on käytetty auto, niin voi olla hyvinkin liimattu. CA-liimahan irtoo kuumassa, eli voi yrittää keittää osaa hetken tai uunittaa reilussa 100 asteessa.