Varmaankin hämärää jos availlaan luistimia, eikä olla edes sidottu niitä ensin.
On äärimmäisen epätodennäköistä, että mikäli luistia avataan: kone sammuisi/meinaisi sammua, jos se jarrua painamalla ottaa jenkaa, MIKÄLI linkistöt on oikein säädetty, kaasari on moottorissa oikein päin ja kaasuservo toimii oikeinpäin. Tarkistaisin ja vielä tarkistaisin kaksi kertaa uudelleen mikäli diagnoosi tällä hetkellä on "kaikki kunnossa" ja taudin kuvaus "kaikki sekaisin"?
Tyhjäkäyntejä tai säätöjä muutenkaan on turha ruuvailla mikäli linkistöt on päin prinkkalaa, ne voi tarkistaa ja asentaa oikein ilman koneen käymistäkin. Kun perusteet on kunnossa voi moottoria ruveta starttailemaan ja säätämään, usein pää/yläneulasta alkaen, koska sen vaikutus ulottuu kaikkialle. Mikäli moottori on ruuvattu ihan yöhön tehtaan lähtöarvoista sen voi ruuvata niihin sinnepäin takaisin tai säätää sen mukaan miten kone reagoi käynnistettäessä, jos lähtötilanteesta ei ole havaintoa.
On äärimmäisen epätodennäköistä, että mikäli luistia avataan: kone sammuisi/meinaisi sammua, jos se jarrua painamalla ottaa jenkaa, MIKÄLI linkistöt on oikein säädetty, kaasari on moottorissa oikein päin ja kaasuservo toimii oikeinpäin. Tarkistaisin ja vielä tarkistaisin kaksi kertaa uudelleen mikäli diagnoosi tällä hetkellä on "kaikki kunnossa" ja taudin kuvaus "kaikki sekaisin"?
Tyhjäkäyntejä tai säätöjä muutenkaan on turha ruuvailla mikäli linkistöt on päin prinkkalaa, ne voi tarkistaa ja asentaa oikein ilman koneen käymistäkin. Kun perusteet on kunnossa voi moottoria ruveta starttailemaan ja säätämään, usein pää/yläneulasta alkaen, koska sen vaikutus ulottuu kaikkialle. Mikäli moottori on ruuvattu ihan yöhön tehtaan lähtöarvoista sen voi ruuvata niihin sinnepäin takaisin tai säätää sen mukaan miten kone reagoi käynnistettäessä, jos lähtötilanteesta ei ole havaintoa.