mä pistin nokian hakkapeliitat. on hyvät

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: tonni666 - 24.05.12 - klo: 22.14Vaihda uus tulppa ja kovaa ajoa :)
Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?
Lainaus käyttäjältä: Nicke - 19.05.12 - klo: 17.53Vai olisko kuitenkin pysäköinninvalvojat asialla..?
Virkaintoset poliisit.
Lainaus käyttäjältä: seeveerii - 13.05.12 - klo: 19.49juurikin näin. Jos sitä nylockia runkkaa paljon, niin se muovilukite kuluu, eikä pidä enää. Uutta mutteria kehiin ja kovaa ajoa!
Vaihda uusi lukkomutteri tai laita ruuvilukitetta.
Lainaus käyttäjältä: OskuK - 11.05.12 - klo: 18.31mä veikkaan IntialaisiaLainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 11.05.12 - klo: 12.53
Ihmiset jotka lupaavat tekevänsä tietäen että eivät tee.
Ruotsalaisia vai englantilaisia? ;-)
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 27.04.12 - klo: 12.23Mutta jos asiaa on kysytty esim. juuri tuossa mainitsemassani "Aloittelijoiden kysymyksiä" -topicissa, niin siitä vain kaivelemaan 80+ sivullista tekstiä, jossa ehkä max kolmessa käsitellään ko. aihetta..
Kyse ei ole siitä etteikö samoja asioita voisi kysyä uudestaan jos asiaa on käsitelty joskus tällä foorumilla. Kyse on siitä että miksi kysymyksille perustetaan uusi ketju joka tuskin palvelee muita kuin topicin aloittajaa jos sitäkään.
Lainaus käyttäjältä: Kakkutukka - 27.04.12 - klo: 07.32olisipa joskus noin vähän :D
Semmostaettä 130e puhelinlasku...
Lainaus käyttäjältä: lättyäijä - 24.04.12 - klo: 23.35Koitin varoen säätää pääneulalla mutta ei tuntunut vaikutusta, sammui aina noin 15sec käynnin jälkeen, oli sitten pukilla tai koitti ryömiä eteen päin. Jotenki tuntui ettei saanut löpöä, kun aina piti ryypäyttää ennen ku käynnisty. Kuinka paljon tota ruuvia uskaltaa auki pyörittää?Tuotanoinniin. Pääneulalla säädetään yläkierrokset, eli tyhjäkäyntiin sillä ei ole hirveästi vaikutusta (paitsi tietenkin jos ruuvaat sen ihan kiinni).
No, koitan taas huomenna uudella tulpalla josko sekin helpottais. Onneks on edes porakone käynnistin ja kunnon akkukone.
Lainaus käyttäjältä: gbvb28 - 16.04.12 - klo: 22.49Tuostahan se johtuu.
Minulla on myös natinaa ja kitinää revossa,epäilen sen johtuvan siitä että servot koittavat korjata jotain mitättömän pieniä kohditus virheitä/vastaavaa...
Lainaus käyttäjältä: MitsuEvo - 16.04.12 - klo: 20.58Ja väittely tapahtuu nettifoorumilla :DLainaus käyttäjältä: mad truck rc - 16.04.12 - klo: 20.28
Ei ps3,tulet nörtiksi!
Jaa, ei musta vaan oo tullu tässä muutaman vuoden aikana..
Lainaus käyttäjältä: R3VO - 16.04.12 - klo: 19.32Tuliko "ei" kevarin rahoitukselle, vai koko harrastukselle?
mopokelit tuli ja nyt alko ketuttaa tuo mopoilu. niin tuskastuttavaa hommaa olla tien tukkeena kun useempi kaveri koulussa pääsee päristelee kohta kevareilla. Ja jyrkkä ei kuului kevari-idealleni porukoilta...
Kaipa se sitten korvautuu kohtuullisella autolla.
Lainaus käyttäjältä: ekiljunen - 16.04.12 - klo: 11.45Sähkövirta, eli Ampeerit pitää olla isommat kuin mitä tarve on, muuten laite ei toimi.
mutta tuossahan on akun maksimi purkuvirta huomattavasti isompi mitä moottorin specseissä lukee eli 65A ja 100A.
eli tiivistettynä ei kuitenkaan ole vaaraa että moottori hajoaisi,vaikka tuommoisen akun siihen löisi kiinni?
Lainaus käyttäjältä: asko1991 - 14.04.12 - klo: 16.04Tere!
Tere!
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 14.04.12 - klo: 10.40Hmm. Mulla on ainakin usein myös ryypytyksen aikana hehku kiinni.. Ei kyllä ihan heti tule mieleen mitään, mikä tuollaisen voisi aiheuttaa..
Teoriaa teoriaa.
Koneita on saatu käymään nurinpäin takapotkusta johtuen ja nämä kerrat ovat olleet kylmällä kelillä ja liian kylmällä tulpalla.
Homma korjautunut aina vaihtamalla lämpöisempää tilalle.
Selittäkääpäs teoreetikot mistä syystä tunnin varikolla seissyt auto on lähtenyt käyntiin ilman hehkua, jo ryypyttäessä.
Tämä tapahtui viikonlopun aikana useamman kerran.
Moottoria ei esilämmitetty, eikä tosiaan hehkua vielä edes kädessä.
Lainaus käyttäjältä: Vehna - 14.04.12 - klo: 10.22Juurikin näin.
No joka tapauksessa mitä tulee tulppaan ja takapotkuun niin eikös idea ole se että kun moottori on vielä kylmä, ni palotilan paine ja tulpan lämpö sytyttävät yhdessä nitron ja takapotku (joka voi saada koneen käymään väärinpäin vaikka startti olisikin aivan oikean suuntainen) tapahtuu kun seos räjähtää ennen yläkuolokohtaa.
toisin sanoen kuumempi tulppa -> seos räjähtää pienemmästä paineesta eli aikaisemmin, jopa ennen yläkuolokohtaa jolloin juuri liian kuuma tulppa aiheuttaisi takaperin käymisen.
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.04.12 - klo: 08.55Eikö noita nukkeja ole kaupat ja kirppikset pullollaan?
Samaa mieltä - on ollut hakusessa! Näyttää pöhköltä kun auto liikkuu ilman kuljettajaa ...
Vinkkejä saa laittaa... mutta ulkomailta ei jaksais tilata..
Kiitti!